Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با تاکید بر ضرورت انجام پیش‌بینی های لازم برای اجرای گام دوم رزمایش کمک مومنانه در استان، گفت: سرفرازی ایران اسلامی در مقابله با کرونا و خروج از بن بست های اقتصادی که بیگانگان به وجود آوردند موجب عصبانیت دشمن شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «آیت الله سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۲۵ تیر) در نشست هماهنگی توزیع کمک‌های مومنانه استان اظهار کرد: شرایط جهانی و کشور به گونه ای است که به دلایلی سالهاست که مشکلات اقتصادی برای جامعه به وجود آمده است و با کارشناسی درست رهبر فرزانه معظم انقلاب اسلامی سالهاست بر روی مسئله اقتصادی به عنوان اولویتی که دشمن در طرح های خود به عنوان یک دام برای ما داشته است، تکیه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئولان مربوط در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب در مسائل اقتصادی به صورت نسبی عمل کرده اند، افزود: شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان یک مسئله جدی است که مشکلات سختی را حتی برای کشورها مدعی نیز به وجود آورده است.

 

وی با اشاره به اهمیت  ظرفیت ایمانی برای مقابله با ویروس کرونا، ادامه داد: در گام نخست رزمایش مومنانه، ایثار و خدمات مسئولان و ملت ایران برای کمک به نیازمندان بسیار برای دنیا شگفت انگیز بوده است و در حالی که کشورهای دیگر برای حفظ شرایط اقتصادی خود در صف‌های خرید اسلحه ایستادند، اما در ایران اسلامی بر اساس ایثار و گذشت، مردم در صف شناسایی افراد آسیب دیده از  کرونا ایستادند و با جهاد و ایثار خود به سمت محرومان رفتند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه رزمایش مومنانه در دهه امامت و ولایت و ماه محرم  و صفر  ادامه دارد، افزود: این مناسبت های مذهبی منزلگاه های است که اگر چه رعایت فاصله گذاری اجتماعی موجب خواهد شد برگزاری باشکوه مراسم خاندان اهل بیت علیه السلام که هرساله بوده، کمرنگ شود اما از جهت جهاد و ایثار و سیره اهل بیت علیه السلام برای کمک و انفاق به نیازمندان در راه خدا پررنگ خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت انجام پیش بینی های لازم برای اجرای گام دوم رزمایش کمک مومنانه در استان، ادامه داد: وضع فعلی ما این است که کشور از بن بست های که به وسیله نفوذ بیگانه و خود بیگانه از جهت اقتصادی به وجود آمده بود خارج می شود و این در جهات مختلف خود از جمله مقابله با کرونا خود را نشان می دهد و موجب عصبانیت دشمن شده است لذا از هیچ توطئه و فتنه ای فروگذاری نخواهد کرد.

 

وی بیان کرد: امروز دشمن بخاطر  اینکه در بن بست قرار گرفته است جنون آمیز عمل خواهد کرد بنابراین باید ما بیش از پیش عاقلانه عمل کنیم و با بصیرت و هوشیاری باید فتنه های دشمن را خنثی کنیم.

 

 امام جمعه بیرجند در پایان گفت: باید تلاش کنیم پس از گام دوم انقلاب، اسلام عملی و اجرایی بر اساس قانون اساسی صورت بگیرد.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه عصبانيت دشمنان نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است