Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود علیاری ظهر چهارشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه ارائه خدمات غیرحضوری به جامعه هدف و ارتقای این خدمات، یکی از اولویت‌های اداره‌کل تامین اجتماعی استان زنجان به شمار می‌رود، گفت: تا به امروز ۴۵ نوع خدمت غیرحضوری به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان ارائه شده و قصد داریم این تعداد را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه ارائه خدمات غیرحضوری می‌تواند هم برای این اداره‌کل و هم برای مخاطبان به لحاظ زمان و هزینه مقرون به صرفه باشد، افزود: این نوع خدمات به ویژه در شرایط کنونی جامعه که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم، بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند از ایجاد تجمعات در سطح شهر تا حدود زیادی جلوگیری کرده و به قطه زنجیره شیوع کرونا کمک کند.

علیاری با اشاره به اینکه با خدماتی که تا به امروز به جامعه هدف داده شده، می‌توان گفت در حال حاضر حدود نیمی از جمعیت استان تحت پوشش این اداره‌کل بوده و از خدمات آن در بخش‌های مختلف استفاده می‌کنند، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های این اداره‌کل، ارائه خدمات مطلوب به جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی بوده و امیدواریم با گام‌های خوبی که در این زمینه برداشته‌ایم، بتوانیم ۴۸ هزار بازنشسته تامین اجتماعی را از خدمات خود بهره‌مند کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب و درخور با بازنسشتگاه همواره جزو اولویت‌های این اداره‌کل بوده است، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های امروز بازنشستگان، بحث پرداخت مابه‌التفاوت حقوق سه ماهه اول امسال است که اقدامات لازم برای پرداخت مابه‌التفاوت حقوق خردادماه آغازشده و ماه‌های فروردین و اردیبهشت نیز با حقوق تیرماه پرداخت خواهد شد.

علیاری در ادامه با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم این اداره‌کل وصول مطالبات تامین اجتماعی از دستگاه‌مختلف بوده است، از واگذاری سهام دولت ۹ شرکت به تامین اجتماعی در ازای بدهی به این سازمان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر طلب سازمان تامین اجتماعی از دولت در سطح کشور ۳۲۰ هزار میلیارد تومان است که این میزان در استان زنجان به ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی حذف دفترچه‌های درمانی از آبان‌ماه امسال را یکی از اقدامات ارزشمند تامین اجتماعی قلمداد کرد و گفت: علاوه بر این، برای اینکه جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی برای انجام کارهای اداری خود به این اداره‌کل مراجعه نکرده و تردد در سطح شهر کاهش یابد، اقدام به ارائه خدمات الکترونیکی (غیرحضوری) کرده و این روند در حال حاضر ادامه داشته و قرار است خدمات بیشتری را شامل شود.

علیاری با تاکید بر اینکه بخش درمان تامین اجتماعی استان در شرایط کرونایی امروز به بخش درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز حضور نیافتن در تجمعات و مکان‌های سرپوشیده عمومی، هر چه زودتر شاهد بهبود وضعیت فعلی باشیم.

کد خبر 4974891

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین اجتماعی استان زنجان دفترچه بیمه ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان تامین اجتماعی اداره کل ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد

علیرضا حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: حجم خروجی بازنشستگی پیش از موعد و مشاغل سخت و زیان آور استان مرکزی از سال ۱۳۹۲، باعث منفی شدن تراز درآمد هزینه در این اداره‌کل شد و این سیر نزولی تا قبل از سال گذشته ادامه داشت.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در سال ۱۴۰۲ در زمینه اشتغالزایی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری و معرفی افراد به کارگاه‌ها و تلاش تامین اجتماعی استان مرکزی برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تامین اجتماعی این استان در سال گذشته تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت خود را انجام داد و در مجموعه سال خوبی سپری شد و با افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری (کارگری) به بیش از ۱۵ هزار نفر تا اسفندماه مواجه شد.

حسینی اظهار کرد: تعداد کارگاه‌های فعال سطح استان مرکزی نیز تا اسفندماه سال گذشته به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید.

وی گفت: تمام منابع جذب شده سال گذشته تامین اجتماعی استان مرکزی با تعامل در حوزه کارفرمایی به دست آمد و هیچگونه اجباری صورت نگرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: حق بیمه و تقسیط بدهی بدهکارانی کلان این استان نیز در سال گذشته به موقع پرداخت شد که این مهم تاثیر به سزایی در کسب منابع برای تامین اجتماعی استان مرکزی داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند