Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرماندهی سایبری ارتش آمریکا اذعان کرد، شبکه‌های کامپیوتری آمریکا شامل ارتباطات پنتاگون در مقابل حملات سایبری آسیب‌پذیر هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، استفن فوگارتی، فرماندهی سایبری ارتش آمریکا همچنین گفت، زیرساخت‌های منسوخ شبکه‌های کامپیوتری دستگاه‌های اجرایی کشور در تامین و ارائه گزینه‌های کنترل ناکام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه‌های ما در معرض حملات سایبری قرار دارند. برخی از دشمنان به صورت موفقیت‌آمیزی در این زمینه عمل کرده‌اند.
وی افزود: ما باید امنیت سایبری خود را ارتقا دهیم و بسیار سریعتر عمل کنیم تا بتوانیم از شبکه‌ها، داده‌ها و پلتفورم‌های تسلیحاتی خود دفاع کنیم.
این مقام آمریکایی همچنین بخشی از مشکل را در زیرساخت شبکه‌های کنونی دانست که سیستم‌هایش از سوی هفت میلیون کارمند پنتاگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: ما نباید فقط خودمان را در نظر بگیریم. سیستم‌های ما امروز ناکارآمد هستند و در معرض ریسکی ناپایدار قرار دارند. فرماندهان ما بایستی بتوانند دشمن را ببینند و بتوانند در فضای مجازی با همان سطحی از اعتماد که در فضای واقعی دارند، عمل کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اذعان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد

ولی الله ناصری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در اثر بارش باران و به تبع آن طغیانی شدن رودخانه فصلی روستای تختان شهرستان دهلران و آبگرفتگی روستا تعدادی از پایه‌های شبکه برق تخریب و باعث محدودیت در تامین برق برای اهالی آن منطقه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در این خصوص، گفت: با توجه به صدور اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر امکان وقوع سیل در استان به ویژه حوزه جنوب و برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با این پدیده در صنعت برق، در کمتر از چند ساعت شبکه و ترانسفورماتورهای آسیب دیده روستای تختان اصلاح و مردم آن منطقه از این نعمت بهره مند شدند.

ناصری ادامه داد: پس از اعلام دیسپاچینگ برق مبنی بر آسیب به شبکه روستای تختان اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی به محل اعزام شدند و به دلیل گسترش سیلاب در بستر و حریم مسیل در یک ماراتن چند ساعته حدود یک هزار متر شبکه جایگزین از مسیر جدید احداث و یک دستگاه ترانسفورماتور برای تامین برق این روستا نصب شد.

کد خبر 6096764

دیگر خبرها

  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • رمز‌های عبور‌امن سدی مقابل هکر‌ها
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)