Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود شجاعی و میمبلا می‌توانند تیم تراکتور را در هفته بیست‌ و ‌پنجم مقابل سپاهان همراهی کنند.

مسعود شجاعی و میمبلا آماده قرارگیری در ترکیب تیم تراکتور تبریز در دیدار مقابل سپاهان هستند. تراکتور روز جمعه 27 تیر 20:15 میزبان تیم سپاهان اصفهان است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، ویلیان میمبلا، هافبک پرویی تیم تراکتور که حدود 10 روز پیش تست کرونایش مثبت اعلام شده و در قرنطینه به سر می‌برد، پس از بهبودی کامل و منفی شدن تست مجددش، به تمرینات تراکتور بازگشته و مشکلی برای همرای سرخپوشان تبریزی در دیدار با سپاهان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مسعود شجاعی نیز که در دیدار مقابل استقلال از ناحیه مچ پا دچار گرفتگی و درد شده بود، مصدومیتش جدی نیست و می‌تواند تیمش را در دیدار مقابل سپاهان همراهی کند.

به این ترتیب تنها غایب تراکتوری‌ها در دیدار روز جمعه مقابل سپاهان، عکاشه حمزاویی مهاجم الجزایری این تیم است که به دلیل محدودیت‌های کرونایی هنوز نتوانسته است به ایران بازگردد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل سپاهان مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است