Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه رزمایش مؤمنانه در دهه امامت و ولایت و ماه محرم و صفر ادامه دارد، گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای اجرای گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان باید انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در نشست هماهنگی توزیع کمک‌های مؤمنانه استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان یک مسئله جدی است که مشکلات سختی را حتی برای کشورها مدعی نیز به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در خراسان‌جنوبی، بیان داشت: در گام نخست رزمایش مؤمنانه، ایثار و خدمات مسؤولان و ملت ایران برای کمک به نیازمندان بسیار برای دنیا شگفت‌انگیز بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: این در حالی بود که کشورهای دیگر برای حفظ شرایط اقتصادی خود در صف‌های خرید اسلحه ایستادند، اما در ایران اسلامی براساس ایثار و گذشت، مردم در صف شناسایی افراد آسیب‌دیده از  کرونا ایستادند و با جهاد و ایثار خود به سمت محرومان رفتند.

عبادی با بیان اینکه مسؤولان مربوطه در اجرای فرمان رهبر انقلاب در مسائل اقتصادی به‌صورت نسبی عمل کرده‌اند، افزود: باید تلاش کنیم پس از گام دوم انقلاب، اسلام عملی و اجرایی براساس قانون اساسی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: امروز دشمن به‌خاطر  اینکه در بن بست قرار گرفته است جنون‌آمیز عمل خواهد کرد بنابراین باید ما بیش از پیش عاقلانه عمل کنیم و با بصیرت و هوشیاری فتنه‌های دشمن را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه رزمایش مؤمنانه در دهه امامت و ولایت و ماه محرم  و صفر  ادامه دارد، افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای اجرای گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان باید انجام شود.

عبادی امام علی(ع) را اسوه ایثار و شهادت در دنیا دانست و مطرح کرد: اگرچه با توجه به وجود کرونا و اهمیت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مراسم‌های باشکوه عزا و شادی اهل بیت(ع) نسبت به گذشته کم‌رنگ‌تر خواهد شد اما روحیه ایثار و ایمانی جامعه افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از هیچ توطئه و فتنه‌ای فروگذاری نخواهد کرد، بیان داشت: در وضع فعلی کشور از بن بست‌ها و بندهایی که به‌وسیله بیگانه برای اقتصاد ایجاد شده بود، خارج شده و این امر موجب عصبانیت دشمن شده و تلاش دارد با فتنه‌گری تفرقه‌اندازی کند.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رزمایش کمک مومنانه دشمنان خراسان جنوبی کمک مؤمنانه گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، فاطمه زارعی امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت، اظهار کرد: پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته و به دلیل نفوذ و تقویت فعالیت توده‌های ناپایدار جوی، برای روز پنجشنبه و جمعه هشدار سطح نارنجی صادر می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر روز پنجشنبه شدت باد و گرد و خاک، رعد و برق شدید، وقوع رواناب، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه، بارش تگرگ و تشکیل مه در مناطق کوهستانی متصور است.

زارعی ادامه داد: ناپایداری جوی در شهرستان‌های طبس، بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان، قائنات، زیرکوه، بشرویه، سرایان و فردوس پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود از تردد و سفرهای غیرضروری، اتراق در مسیر رودخانه‌های فصلی و مناطق کوهپایه‌ای، کوهنوردی و چرای دام خودداری کنند و همچنین کشاورزان، گلخانه‌داران و دامداران جهت حفظ محصولات باغی و دام خود آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 749410

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق