Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@11:51:38 GMT

اصفهان امسال نمایشگاه عمومی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۱۰۹۵

اصفهان امسال نمایشگاه عمومی ندارد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل باشگاه خبرنگاران جوان، علی یارمحمدیان پیرامون برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در شرایط فعلی اظهار داشت: به خاطر ازدحام مردم و سر پوشیده بودن نمایشگاه این احتمال وجود دارد که شاهد شیوع ویروس کرونا باشیم و به همین خاطر ستاد پیشگیری از کرونا دستور داده تا به صورت کامل نمایشگاه‌های عمومی در تمام استان‌ها تا پایان سال برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فقط نمایشگاه‌های تخصصی مربوط به مشاغل و کسب و کارهای مختلف با حضور متخصصان و فعالان حوزه مربوطه برگزار می‌شود که ما با انجمن‌ها، تشکل‌ها و اتحادیه‌های که با متخصصان و فعالان حوزه‌های مختلف در تماس هستند و ارتباط دارند هماهنگ کردیم و به نام افراد کارت دعوت صادر کردیم تا این دوستان بتوانند از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند و در مجموع ما بتوانیم فقط متخصصان را در نمایشگاه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان ادامه داد: ما برای تک تک نمایشگاه‌هایی که برگزار می‌کنیم پروتکل‌های بهداشتی را تدوین و در نظر گرفته‌ایم که این پروتکل‌ها در چند حوزه تقسیم بندی شده: پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بازدیدکنندگان، پروتکل‌های بهداشتی مربوط به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه (مباحث کاتالوگ و بروشورها که حتماً باید در پک‌های بسته بندی شده در اختیار مراجعان قرار دهند، هنگام نشستن سر میز مذاکره حتما باید فاصله‌گذاری رعایت شود و از ماسک و دستکش استفاده کنند، امکان پذیرایی داخل غرفه‌ها وجود ندارد و در بازه‌های زمانی مشخص حتما غرفه‌ها ضدعفونی شوند تا مشکل برای بازدیدکنندگان و خودشان پیش نیاید.

علی یارمحمدیان افزود: همه این پروتکل‌ها از ابتدای امسال با هم فکری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ستاد پیشگیری از کرونا استان تدوین شده و مجوز برگزاری نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شده است، ضمن اینکه در دو نمایشگاهی که امسال از ابتدای تیرماه برگزار شده از دانشگاه علوم پزشکی و ستاد پیشگیری از کرونا در نمایشگاه مستقر هستند و به صورت لحظه‌ای سالن‌ها، غرفه‌ها و همه فرآیندهای نمایشگاهی را بررسی می‌کنند تا مغایر با پروتکل‌های بهداشتی نباشد که خوشبختانه هیچ موردی در دو نمایشگاه برگزار شده نداشتیم و مراجعه کننده‌ها و شرکت‌ها پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کردند.

وی تصریح کرد: تا آخر سال فقط متخصصین و فعالان حوزه مرتبط با نمایشگاه میتوانند از نمایشگاه بازدید کنند و در این موارد استثناهایی وجود دارد مثلاً دانشجویانی که در رشته‌های مرتبط با عناوین نمایشگاهی تحصیل می‌کنند امکان بازدید از نمایشگاه را با ارائه کارت دانشجویی خواهند داشت.  تا آخر سال ۳۷ عنوان نمایشگاهی پیش بینی شده که در واقع همه نمایشگاه‌های تخصصی است و از مهم‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی که برای آن برنامه ریزی شده: نمایشگاه صنایع چوب، صنعت برق، فولاد اصفهان، صنعت ساختمان، طلا، صنعت گردشگری،کامپیوتر و اتوماسیون اداری می‌باشد.

کد خبر 531281 برچسب‌ها كرونا در ايران استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان اصفهان پروتکل های بهداشتی نمایشگاه ها پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه امسال حاضر خواهند بود
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود