Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۷۶ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استفاده از ماسک تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان  ایلام، ظهر امروز(۲۵ تیر) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۴۴۶۲ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« محمد کریمیان»  با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، ابراز کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۳۳ نفر است.

 

وی با بیان اینکه از ۶ مورد فوتی امروز، ۵ مورد مربوط به ایلام و ۱ مورد چرداول است، تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته  در شهرستان ایلام ۳۱ نفر، در شهرستان ایوان ۲۱ نفر، در شهرستان  دهلران ۱۴ نفر، در شهرستان  دره‌شهر  ۶ نفر، در شهرستان  بدره ۳ نفر و  در شهرستان  آبدانان ۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان  ایلام ابراز کرد: شهرستان های ایلام، مهران، ایوان، ملکشاهی، چرداول، دهلران، آبدانان و دره شهر در وضعیت قرمز و شهرستان های ملکشاهی، سیروان، بدره و هلیلان در وضعیت نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

 

کریمیان بیان کرد: تا کنون در شهرستان ایلام ۱۹۵۶ نفر، در شهرستان ایوان ۴۸۱نفر، در شهرستان مهران ۲۳۴نفر، در شهرستان دهلران ۴۹۰نفر، در شهرستان آبدانان۲۸۱ نفر، در شهرستان دره شهر ۳۲۲ نفر، در شهرستان ملکشاهی ۱۳۳نفر، در شهرستان چرداول ۲۵۷نفر، در شهرستان سیروان ۹۱نفر، در شهرستان بدره ۱۴۵ نفر و در شهرستان هلیلان ۷۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

وی در پایان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک در اماکن و معابر عمومی نقش مهمی در راستای پیشگیری از کرونا ویروس دارد و انتظار می رود که هم استانی های عزیز بیش از گذشته دستورالعمل های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ابتلا کرونا ایلام کرونا در استان ویروس کرونا ۶ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام اظهار کرد: هشتم آذرماه سال گذشته این فرد در یکی از مراکز خرید شهر ایلام، شهروند ایلامی را در پی بروز درگیری و اختلاف به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی افزود: با رصدهای پلیسی، پیگیری های ویژه دادسرا، بازپرس مسئول پرونده و پلیس آگاهی استان، محل اختفای این قاتل فراری که قصد خروج از مرز را داشت، در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی ردگیری شد.

بخشنده یادآور شد: با دستور دادستان و بازپرس پرونده، شامگاه گذشته این قاتل فراری در یکی از غذاخوری های این شهر دستگیر شد.

دادستان ایلام تاکید کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این خصوص کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا