Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دشت‌گلی مدیر پردیس تئاتر شهرزاد درباره وضعیت از سرگیری فعالیت‌های این مجموعه تئاتری بعد از تعطیلی چندماهه اجراها، به خبرنگار مهر گفت: هنوز اجرایی در جدول برنامه‌های پردیس تئاتر شهرزاد نداریم. وضعیت فعالیت تئاتر در شرایط کرونایی موجود نامشخص است و هر لحظه احتمال ایجاد محدودیت و تعطیلی وجود دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط نامشخص فعلی گروه‌ها تمایلی به اجرای آثارشان ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشت‌گلی با اشاره به ابهام درباره نحوه فعالیت تئاتر در شرایط کرونایی فعلی، اظهار کرد: بیشتر خود گروه‌ها مایل به اجرای آثارشان در این شرایط ندارند زیرا در این شرایط درصد اینکه متضرر شوند بسیار بالا است.

مدیر پردیس تئاتر شهرزاد درباره اینکه آیا این مجموعه برنامه‌ای برای از سرگیری قطعی فعالیت‌های خود از فصل پاییز سال جاری دارد یا نه، تصریح کرد: برای فصل پاییز برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم ولی چون موج آنفولانزا از پاییز آغاز می‌شود باز هم وضعیت مشخص نیست. به احتمال زیاد هم ما و هم تماشاخانه‌های دیگر فرصت اجرای تئاتر در سال جاری را از دست بدهیم.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: با شرایط فعلی فعالیت‌های تئاتری باید به شکل دیگری ادامه پیدا کند و برای حفظ جان و سلامت مخاطبان و به خطر نیفتادن آن‌ها، باید اجرای تئاتر روند دیگری را در پیش بگیرد.

کد خبر 4974921 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تماشاخانه شهرزاد تئاتر ایران ویروس کرونا هنرمندان تئاتر ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان سینمایی سازمان صداوسیما شیوع کرونا سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب