Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکرمی فر با بیان اینکه ۲۰۳۷ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری در سال ۹۹ انجام شده، گفت:تاکنون ۳۱۷ کسب و کار حوزه گردشگری و صنایع دستی در سامانه دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند و هم چنان ثبت نام ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «ابوالفضل مکرمی‌ فر» امروز (۲۵ تیر) در هفتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا در حوزه گردشگری و صنایع دستی تاکنون برای ۷۵۰ میلیارد ریال ثبت نام کرده اند که ۱۷ میلیارد ریال پرداخت شده است البته تعدادی از این پرونده ها به بانک رفته است و بانک نیز با توجه به رعایت پروتکل ها پرداخت را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان این که در بیش از ۲۳۰۰ تاسیسات گردشگری استان بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال داشته اند، تصریح کرد: پیشنهاد می شود گروه کاری زیرمجموعه ستاد اجرایی خدمات سفراستان ایجاد شود و برای برون رفت از این وضعیت گفت و گو، تبادل نظر و چاره اندیشی شود.

 

وی با اشاره به نظارت های شدید بر تاسیسات گردشگری و واحدهای بین راهی و بین شهری به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، تصریح کرد: تعداد ۲ هزار و ۳۷ مورد نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری از ابتدای سال جاری با همکاری پلیس اماکن و تشکل های گردشگری در امر پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد استانی و ملی کرونا انجام شده است.

 

مکرمی‌فر گفت: تعداد ۱۸۳۶ مورد بازدید و بازرسی توسط کارشناسان و بازرسان این اداره کل و ۲۰۶ بازدید نظارتی توسط کمیته اجرایی با اداره اماکن پلیس از ابتدای سال تاکنون انجام شده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی افزود: طی این بازدیدها ۱۸۹ مورد تذکر، ۱۳۰ اخطار، ۳۱۸ مورد جلوگیر یاز فعالیت، ۳۸۳ مورد رسیدگی به شکایت و ۹۹ مورد تمدید پروانه، ۱۱ مورد صدور پروانه و ۱۹ مورد نیز منجر به پلمب و تعلیق شده است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی ویروس کرونا تسهیلات بانکی گردشگری و صنایع دستی تاسیسات گردشگری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از مرمت و ساماندهی مسجد یوردشاهی ارومیه خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، مرتضی صفری با اعلام خبر آغاز مرمت مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه اظهار کرد: مرمت بخشی از نمای ضلع غربی و مرمت و ساماندهی نمای ضلع شمالی مسجد یوردشاهی ارومیه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این اقدامات زیر نظر کارشناسان مرمت و معماری این اداره‌کل انجام می‌شود، افزود: علاوه بر اقدامات مرمتی، تابلوها و مبلمان نامتناسب جلوی مسجد یوردشاهی نیز جمع‌آوری شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: مسجد یوردشاهی یک بنای تاریخی متعلق به دوره قاجار بوده و در سال‌های گذشته نیز اقدامات مرمتی از جمله اندودبرداری و اجرای نمای آجری ضلع غربی در این مسجد انجام شده است.

صفری ساماندهی بناهای تاریخی خیابان امام خمینی (ره) ارومیه را از اولویت‌های نخست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی دانست.

کد خبر 751583

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ هنرمند یزدی بیمه می‌شوند
  • ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس تکمیل شد
  • تایید بیمه تأمین اجتماعی ۲۲۴ نفر از شاغلان صنایع‌دستی استان گلستان
  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار
  • جشنواره گردشگری جاده ابریشم سمنان برگزار می‌شود
  • آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه
  • جشنواره «چومچه خاتون» در کوثر برگزار می‌شود
  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس