Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: به دنبال فعالیت یک گروه تروریست جدایی طلب ایرانی در استرالیا و سکوت چند ساله دولت این کشور در قبال تحرکات این گروهک، خانواده شهدای ترور کشور، با ارسال نامه ای به سفیر استرالیا در تهران، مراتب اعتراض خود را نسبت به بی توجهی چند ساله نسبت به این موضوع اعلام و از آمادگی خود برای ارائه اسناد لازم در این خصوص خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح ذیل است:

 

عالیجناب خانم لیندال ساکس

سفیر محترم استرالیا در جمهوری اسلامی ایران

با سلام

در ابتدا، به نمایندگی از خانواده هزاران قربانی تروریسم در ایران، انتخاب شما را به عنوان سفیر جدید استرالیا در ایران تبریک می گوییم و امیدواریم با حضور جنابعالی، شاهد تقویت بیش از پیش روابط میان دو فرهنگ و ملت باشیم.

تمایل نداشتیم تا در ابتدای مأموریت جنابعالی در تهران، کام شما را تلخ کنیم. اما اجازه بدهید به نمایندگی از خانواده های ۱۷۰۰۰ قربانی گروه های تروریستی در ایران، مراتب اعتراض شدید خود را به دولت استرالیا برای پناه دادن به یک گروه تروریستی و خشونت طلب در خاک خود اعلام کنیم و آن را مصداق بارز دخالت در امور داخلی کشورمان و حمایت از یک گروه تروریست بدانیم.

«حرکة رواد النهضة لتحریر الأحواز» در سال ۲۰۱۳ در استرالیا تأسیس شد و مقر آن براساس آنچه که در سایت این گروه منتشر شده در کانبرا قرار دارد. این گروه تروریستی یک جناح نظامی به نام «کتائب الساری» دارد و در فوریه ۲۰۲۰، یک گردان مسلح به نام «حماة الخلیج» (محافظان خلیج فارس) از پیوستن خود به شاخه نظامی این گروه خبر دادند که در سایت اینترنتی رواد النهضه نیز منتشر شد.

علاوه بر اینها اظهارات میثاق عبدالله رئیس دفتر سیاسی این گروه مبنی بر هدف قرار دادن اهداف ایرانی، یک تهدید مستقیم مبنی بر انجام عملیات های تروریستی علیه کشورمان و شهروندانمان از سوی یک گروه ساکن در استرالیا می باشد.

پیج توییتر رهبران این گروه نیز حاوی پیام های تهدید آمیز برای ارتکاب اقدامات مسلحانه علیه کشورمان می باشد.

جنابعالی در ابتدای مأموریت خود در دیدار با مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی بر عدم دخالت استرالیا در امور داخلی کشورها تأکید کردید. اما متأسفانه شاهد هستیم که حضور هفت ساله یک گروه خشونت طلب و تروریست ضد ایرانی در خاک استرالیا نادیده گرفته شده است.

بنیاد هابیلیان به نمایندگی از خانواده ۱۷۰۰۰ قربانی اقدامات خشونت آمیز گروه های تروریستی، بار دیگر مراتب اعتراض شدید خود را بابت استقبال مقامات دولت استرالیا از یک گروه تروریست ایرانی اعلام می کند و آمادگی دارد تا اسناد خود را پیرامون این گروه تروریستی به دولت استرالیا تقدیم کند و انتظار دارد، شاهد اقدامات مناسب و مقتضی در این خصوص باشد. همچنان که معتقد هستیم تروریسم پدیده ای منحوسی است که در صورت همکاری ملت ها با یکدیگر، علاوه بر ریشه کنی باعث تقویت روابط میان فرهنگ ها خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: اعتراض خانواده شهدای ترور استرالیا یک گروه تروریست دولت استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد

رئیس‌جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ پس از بازگشت از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، از محلات جنوب غرب شهر تهران بازدید کرد و در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه داشت.

وی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: به طور قطع آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 747952

دیگر خبرها

  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد