Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع نزدیک به ستاره هلندی سابق اینتر و رئال‌مادرید از مهمترین مشکل وی برای بازگشت به میادین پس از یک سال استراحت پرده برداشتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، وسلی اسنایدر برای بازگشت به زمین فوتبال با یک مشکل بزرگ مواجه است؛ اضافه وزن به خاطر یک سال استراحت و عدم تحرک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش بود که اعلام شد ستاره سابق رئال‌مادرید، اینتر و گالاتاسرای پس از یک سال دوری از میادین هوس کرده که دوباره به مستطیل سبز برگردد و در لیگ فوتبال کشورش دوران بازیگری خود را ادامه دهد. این همان سناریویی بود که برای هموطنش آرین روبن هم رخ داده است. در حالی که روبن تیم خرونینگن را برای از سر گرفتن دوران بازی‌اش انتخاب کرده، اسنایدر قرار است در تیم شهر زادگاهش اوترخت به میدان برود، البته در صورتی که تا آن زمان بتواند از شر اضافه وزن قابل توجهی که پیدا کرده خلاص شود. قرار است که اسنایدر از این ماه تمریناتش را در کنار یک تیم فوتبال در رده آماتور از سر بگیرد، تیمی که برادرش جفری در کادر فنی آن فعالیت دارد.

بازگشت اسنایدر به فوتبال/ هافبک هلندی پیشنهاد اوترخت را بررسی می‌کند

 

جوردی زویدام، سرمربی تیم اوترخت در این باره گفت: وسلی می‌خواهد وزن کم کند و نگران است. او می‌گوید شاید همین موضوع سبب شده که هوس دوباره فوتبال بازی کردن به سر او بزند. او یک سال از میادین دور بوده و فوتبال بازی نکرده است. به همین دلیل او نیاز دارد که مدتی به صورت آزمایشی بازی کند و ببیند که اگر بعد از چنین مدتی بدون فوتبال سپری کردن، می‌تواند احساس دوباره از رفتن به زمین بازی لذت ببرد یا نه. مسلم است که روی فرم برگشتن اسنایدر برای ما اتفاق بسیار خوشایند خواهد بود اما توپ در زمین اوست و همه چیز به خودش بستگی دارد.

وسلی اسنایدر سال 2019 در تیم الغرافه کفش‌هایش را آویزان کرده بود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم ملی فوتبال هلند بیشتر بخوانید... اسنایدر: زمان قهرمانی اینتر فرا رسیده است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال هلند فوتبال تیم ملی هلند یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!

به گزارش "ورزش سه"، دربی کانتی امشب در ورزشگاه پراید پارک مقابل کارلایل یونایتد برنده شد و به صورت خودکار به لیگ دسته اول فوتسال انگلیس معروف به چمپیونشیپ، صعود کرد.

این تیم امشب در آخرین بازی فصل لیگ دسته دوم مرسوم به لیگ وان، با نتیجه 2-0 مقابل کارلایل یونایتد پیروز شد تا به یک فصل موفق پایان دهد. دربی کانتی طی 46 بازی این فصل 92 امتیاز کسب کرد و به 28 برد، 8 تساوی و 10 شکست دست یافت.

دربی کانتی که مدتی با هدایت وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، سر زبان‌ها افتاده بود با هدایت پل وارن به لیگ دسته اول صعود کرده است. او فصل گذشته این تیم را به رده هفتم لیگ دسته دوم انگلیس رسانده بود.

ویدیویی از ورزشگاه خانگی دربی کانتی منتشر شده که نشان می‌دهد طرفداران این باشگاه بعد از سوت پایان بازی از شدت هیجان وارد زمین می‌شوند و این دستاورد را جشن می‌گیرند.

بازیکنان دربی کانتی همچنین رکوردهایی را در این مسیر به ثبت رسانده‌اند و بیشترین امتیاز را در تاریخ باشگاه به دست آورده‌اند. همچنین آن‌ها برای اولین بار در یک فصل 13 بازی خارج از خانه را برده‌اند.

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!