Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل علی‌نژاد به عنوان مدیر جدید نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل علی‌نژاد در حکمی به سمت مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان منصوب شد.

پیش از این حجت الاسلام محمود محمدزاده عهده‌دار این مسوولیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تودیع و معارفه مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه امروز با حضور حجت الاسلام علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان، ائمه جمعه و علما برگزار شد.

امام جمعه اهواز در این مراسم با ذکر آثار و فوائد اقامه نماز جمعه، اظهار کرد: حل مشکلات عمومی و کادرسازی برای انقلاب اسلامی ایجاد وحدت، بصیرت‌افزایی از جمله شاخص‌های نماز جمعه است.

نماینده ولی‌فقیه شرکت در نماز جمعه را تولدی دیگر برای نمازگزاران عنوان کرده و بر تقویت جایگاه نماز جمعه تاکید کرد.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین علی‌نژاد که دارای پیشینه جهادی و ایثارگری دفاع مقدس به مدت ۴۴ ماه را دارا است، از روحانیون و چهره‌های برجسته علمی و باورمند به گفتمان گام دوم انقلاب بویژه در بخش تحول و پیشرفت به شمار می‌آید و پیش از این مسئولیت‌هایی نظیر مدیرکل کادر علمی و نیز  مدیرکل امور مدیریتی معاونت آموزش و امور استان‌های حوزه علمیه کشور(قم مقدسه)، مشاور فرهنگی و امور روحانیون استاندار خوزستان، مسئول هیأت نظارت شورای نگهبان شهرستان اهواز، تولیت و امام جماعت مسجد ولایت شهرستان اهواز، مدیریت دفتر نمایندگی استان خوزستان آستان قدس رضوی، ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان به علاوه تدریس در حوزه علمیه را در سطوح عالی و تکمیلی تجربه کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان اهواز انقلاب اسلامی ائمه جمعه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حجت الاسلام نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام علی دانش افروز قدردانی و حجت الاسلام محمد ابراهیم افلاکیان به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی در این دانشگاه معارفه شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: مأموریت های این نهاد در دانشگاه ها، رشد بینش سیاسی، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی و دانشگاه و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و علمی است

حجت الاسلام نبوی بر جهاد تبیین در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: حضور روحانیون بین دانشجویان به منظور راهنمایی و ارشاد فکری و اخلاقی از وظایف روحانیت در دانشگاها است.

حجت الاسلام افلاکیان، مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان هم مهمترین راهبرد این نهاد در دانشگاه را ایجاد دانشگاه اسلامی در مبحث تعلیم و تربیت و آموزش کشور دانست.

دیگر خبرها

  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان