Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴ وزارت کشور طی جوابیه‌ای به توضیح درباره گزارش خبرگزاری مهر پیرامون نامه وزارت کشور به تعدادی از استانداران در اعمال محدودیت‌های کرونایی پرداخت.

۱۸ تیرماه سال جاری، خبرگزاری مهر در گزارشی با عنوان «بازگشت محدودیت‌ها به تهران در بایگانی- پایان مهلت یک هفته‌ای» به بررسی نامه وزارت کشور به تعدادی از استانداران که خواستار ایجاد محدودیت‌های کرونایی شده است و کلانشهر تهران را نیز شامل می‌شد، پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وزارت کشور درباره گزارش مذکور توضیحاتی ارسال کرد. متن توضیحات کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا را در ادامه می‌خوانید:بیشتر بخوانید: بوستان‌های پایتخت باز هستند«با توجه به گزارش‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد‌های استانی مدیریت بیماری کرونا از وضعیت افزایش روند رو به رشد بیماری کرونا و ضرورت اتخاذ تدابیر اجرایی در جلوگیری از شیوع بیماری موصوف، موضوع یاد شده در بیست و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا (منعقد شده در مورخ ۹۹.۴.۸) مطرح و مطابق بند ۱ مصوبات این جلسه مقرر گردید «محدودیت‌های لازم در شهرستان‌های قرمز برای یک هفته توسط ستاد‌های استانی مدیریت بیماری کرونا پیشنهاد داده و پس از تصویب کمیته بهداشتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی به تأیید رئیس جمهور محترم رسیده و ابلاغ گردد».

-پس از اخذ نقطه نظرات و پیشنهادات استان‌های در وضعیت قرمز و با توجه به مفاد مصوبه مذکور و همچنین طرح موارد در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در حضور ریاست محترم جمهوری در مورخ ۹۹.۴.۱۲ در زمان مقرر موضوع اعمال محدودیت‌ها به همراه شاخص‌ها و مصادیق مربوطه از طریق کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی در مورخ ۹۹.۴.۱۲ به استان‌های ذیربط از جمله استان تهران به منظور اجرایی نمودن محدودیت‌ها ابلاغ گردیده است.

-استان‌های هدف پس از وصول ابلاغیه با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرایی نمودن محدودیت‌ها اقدام نموده اند.

-مجدداً پس از رصد، پایش و نظارت بر موضوعات و نحوه اعمال محدودیت‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده با کمیته بهداشت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و همچنین درخواست مجدد ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان‌های با شیوع بالا، تمدید اعمال محدودیت‌ها به مدت یک هفته در مورخ ۹۹.۴.۱۸ از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی به استان‌های مذکور ابلاغ گردیده است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، کرونا ، ویروس کرونا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بابایی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال سه هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند، گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت نام، ساماندهی کاروان‌ها و اعزام را برعهده دارد.

وی افزود: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می‌کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است که این کمیته‌ها برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیر مجموعه را فعال کنند تا با همکاری مطلوب کمیته‌های زیر مجموعه خدمت رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.

بابایی با بیان اینکه مسؤولیت مراسم‌ها با شورای تبلیغات اسلامی است، افزود: برخی ادارات برنامه‌های برای این ایام دارند که ایجاد هماهنگی بین کمیته ستاد و رفع مشکلات احتمالی هم باید مد نظر قرار گیرد.

وی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی را یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کمیته‌ها در روند برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان عنوان کرد و گفت: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد نقش محوری دارند.

کد خبر 6099668

دیگر خبرها

  • شمار زیادی از دانشگاه‎های مرکزی محدودیت پذیرش دانشجو دارند
  • آغاز بررسی جزئیات پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی
  • لزوم اجرای پایش آنلاین دوره‌ای صنایع قشم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم