Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@09:49:02 GMT

حمیداوی: دایی و کریمی هدایت شهرخودرو را نپذیرفتند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۳۳۱

ساعت 24-مالک شهرخودرو می‌گوید برای سرمربیگری این تیم با علی دایی و علی کریمی تماس گرفته که آنها این پیشنهاد را قبول نکردند.

 فرهاد حمیداوی، مالک تیم شهرخودرو مشهد در مورد استعفای سرآسیایی از هدایت شهر خودرو و انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی توضیح داد: ما در مقطع حساسی از فصل جاری هستیم. به علت قرار گرفتن در 6 بازی پایانی فصل و شیوع کرونا باید سریع‌تر تصمیم می‌گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل مجبور شدیم از گزینه ایرانی استفاده کنیم و بهترین گزینه آقای بختیاری زاده بود.

مالک تیم شهرخودرو در واکنش به این که گفته بود اجازه جدایی به سرآسیایی نمی‌دهد، گفت: تا امروز صبح منتظر تماسی از سرآسیایی بودم. امروز صبح هم آقای سرآسیایی نامه استعفای رسمی داده بود چرا که رضایت نامه می‌خواست تا در باشگاه دیگری به عنوان دستیار سرمربی فعالیت کند.

او در گفت‌وگو با برنامه ورزش ایران از رادیو ایران، درباره دلایل جدایی سرآسیایی از این تیم نیز اظهار کرد: با سرآسیایی صحبت نکرده‌ام اما در نامه استعفای خود گفته‌ است به دلیل پاره‌ای از مشکلات این تصمیم را می‌گیرد.

حمیداوی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود دخالت او در مباحث فنی تیم از دلایل کناره‌گیری سرآسیایی به شمار می‌رود، تاکید کرد: اگر به این صورت باشد خدا را شکر می‌کنم چون الان تیم سوم‌ جدول است و نتایج خوبی گرفته‌ایم. این مباحث شایعه است و هیچ وقت در مباحث فنی دخالت نمی‌کنم.

وی درباره مدت زمان قرارداد بختیاری‌زاده با این تیم گفت: قرارداد بختیاری زاده به مدت یک فصل و نیم بسته شده است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

حمیداوی درباره مذاکره با مربیان ایرانی برای هدایت این تیم گفت: ما با علی دایی و علی کریمی تماس گرفتیم  صحبت کردیم اما قسمت نبود در خدمت این عزیزان باشیم و این پیشنهاد را قبول نکردند. برای من نظم در اولویت است و صبغه بختیاری‌زاده نشان داده است که فرد جنتلمنی است. نگران کمبود تجربه او به عنوان سرمربی در لیگ نیستیم.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون

فورفورتو در گزارشی با موضوع لحظات فوتبالی ناب اسطوره‌ها ، به حضور علی دایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فورفورتو با این توضیح که همه این نمادها در جاهایی ظاهر شدند که هرگز انتظارشان را نداشتید وبه اسطوره‌ها و ستاره‌های دنیای فوتبال پرداخت که در موقعیت‌های غیرقابل پیش‌بینی حضور داشتند.

یکی از موقعیت‌های ذکرشده در این گزارش حضورعلی دایی در نوکمپ در سال ۱۹۹۹است. 

 علی دایی مهاجم ایرانی قبل از اینکه کریستیانو رونالدو از او سبقت بگیرد با ۱۰۸ گل بهترین گلزن فوتبال جهان بود. با این حال، زمانی که منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ آن‌ها را شکست داد، دایی روی نیمکت بایرن مونیخ بود.

دیگر خبرها

  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند
  • آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!