Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی‌ها معتقدند مربیان و بازیکنان فراوانی نسبت به شرایط موجود معترض هستند، ولی کسی کاری به کارشان ندارد و در مورد محرومیت فرهاد مجیدی سختگیری شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دوشنبه‌شب آرای مهمی صادر کرد که قطعاً مهم‌ترین آنها، برگزاری مجدد جدال پارس جنوبی – استقلال و البته محرومیت یک جلسه‌ای فرهاد مجیدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال به‌خاطر اتفاقاتی که در جریان جدال مقابل فولاد خوزستان رخ داد، علاوه بر سپری کردن یک جلسه محرومیت خود به دلیل دریافت کارت قرمز، حالا از طرف کمیته انضباطی نیز یک جلسه مضاعف محروم شده و این مسئله برای استقلال که به‌خودی خود هم‌اکنون با مشکلات قابل ملاحظه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، می‌تواند یک دردسر تازه تلقی شود. دردسری مضاعف و البته کاملاً قابل اعتنا؛ چون استقلال این روز‌ها خوب نتیجه نمی‌گیرد و بیش از هر زمان دیگری به حضور سرمربی خود روی نیمکت احتیاج دارد. در چنین شرایطی کاملاً بدیهی است بازیکنان و مدیران باشگاه نسبت به حکم صادر شده معترض باشند ولی عملاً دست‌شان به جایی بند نیست.

چرا دفاعیه نخواستند؟

یکی از نکاتی که استقلالی‌ها روی آن دست گذاشته و تأکید دارند که همین مسئله برای‌شان دردسر درست کرد، عدم فراخوانی نماینده باشگاه برای ارائه توضیحات پیرامون اتفاقاتی بود که در اهواز رخ داد. یکی از مسئولان استقلال در این رابطه به خبرورزشی می‌گوید‌: «ظاهراً در قوانین دادرسی کمیته انضباطی بندی وجود دارد که این کمیته می‌تواند بدون شنیدن نظرات متهم، پیرامون برخی مسائل رأی صادر کند ولی با توجه به اهمیت اتفاقاتی که در بازی با فولاد رخ داد، کاملاً بدیهی است انتظار داشتیم این کمیته محترم برای ارائه دفاعیات دقیق، نماینده باشگاه استقلال را دعوت کند. جالب اینجاست که حتی خود فرهاد مجیدی که متهم بود نیز به کمیته انضباطی فرا خوانده نشد و کاملاً به‌صورت غیابی رأی صادر شده تا در چنین روز‌های فوق العاده حساس و مهمی، سرمربی ما بدون آنکه از خودش دفاع کند، محروم شود.»

چرا تراکتوری‌ها احضار نمی‌شوند؟

در این میان بازیکنان استقلال نیز تأکید دارند در مورد فرهاد مجیدی سختگیری شده است. آن‌ها با اشاره به اتفاقاتی که طی روز‌های گذشته در فضای لیگ برتر رخ داده، معتقدند مربیان و بازیکنان فراوانی نسبت به شرایط موجود معترض هستند ولی کسی کاری به کارشان ندارد. جالب است بدانید یکی از بازیکنان استقلال صبح دیروز خطاب به همبازیان خود می‌گفت: «اگر فرهاد مجیدی بابت اعتراض به داور در بازی با فولاد یک جلسه محروم شده، تعدادی از بازیکنان تراکتور به‌خاطر مصاحبه‌های بعد از بازی‌شان با ما، هر کدام باید چند جلسه محروم شوند و کمیته انضباطی باید در اسرع وقت آن‌ها را هم احضار کند، اما فعلاً که خبری از فراخوانده شدن بازیکنان تراکتور نیست.» آبی‌پوشان همچنین تأکید دارند علاوه بر تراکتوری‌ها، مربیان دیگری نیز با صراحت در تلویزیون و مطبوعات علیه شرایط برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و قضاوت داوران مصاحبه می‌کنند ولی اصلاً احضار نمی‌شوند!

حکم بدون دفاع

براساس قوانین، محرومیت‌های زیر دو جلسه به‌طور کامل در اختیار کمیته انضباطی بوده و امکان تجدیدنظر در آن وجود ندارد. بنابراین حکم فرهاد مجیدی مبنی بر یک جلسه ممنوعیت همراهی تیمش عملاً قطعی بوده و استقلال نمی‌تواند بابت نقض آن به کمیته استیناف شکایت کند. اتفاقاً همین مسئله هم باعث ناراحتی مدیران و مسئولان باشگاه استقلال شده است. آن‌ها معتقدند حکم به گونه‌ای صادر شده که کسی نمی‌تواند معترض شود و حالا چاره دیگری جز تحمل آن وجود ندارد. البته با وجود همه این اتفاقات و دلخوری‌ها، کاملاً بدیهی است باشگاه استقلال نمی‌خواهد با ارکان و مدیران ارشد فدراسیون در این مقطع دربیفتد.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر کمیته انضباطی فرهاد مجیدی یک جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد

طرفداری| کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است: 

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان