Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@10:48:06 GMT

دورکاری کارمندان استان تهران از شنبه ۲۸ تیرماه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۷۵۱

دورکاری کارمندان استان تهران از شنبه ۲۸ تیرماه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با اشاره به دورکاری یک سوم کارمندان استان تهران از شنبه ۲۸ تیرماه گفت: این دورکاری مشمول وزارتخانه‌ها نیز می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا در مورد وضعیت فعالیت ادارات اظهار کرد: امروز ۲۵ تیرماه مصوب شد کلیه دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران و حتی وزارتخانه‌ها به استثنای بیمارستان‌ها، مراکز پزشکی - درمانی و دستگاه‌های خدمات رسان موظف هستند تا از ظرفیت دوسوم کارمندان خود از شنبه ۲۸ تیرماه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک سوم باقی مانده نیز به صورت نوبت‌بندی و چرخشی اقدام به دورکاری و انجام امور سازمان خود خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با بیان اینکه برای مدیران دستگاه‌هایی که این مصوبه را اجرایی نکنند نمره منفی لحاظ خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه مسئول مستقیم هر سازمان می‌بایست این دستورالعمل را از شنبه اجرایی کند در صورت عدم اجرا از طریق نهادهای نظارتی به صورت قانونی برخورد می‌شود.

منبع: ایلنا

کد خبر 433933

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دورکاری کارمند تهران کرونا ویروس پیشگیری از کرونا نهادهای نظارتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران