Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله ابراهیم رئیسی بیان کرد: یک‌بار که ایشان به بارگاه حضرت رضا مشرف شدند هم‌زمان با غبارروبی بود، چون همیشه در منطقه بودند جوری برنامه را تنظیم کردیم که ایشان بتوانند در غبارروبی شرکت کنند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، آیت‌الله ابراهیم رئیسی بیان کرد: یک‌بار که ایشان به بارگاه حضرت رضا مشرف شدند هم‌زمان با غبارروبی بود، چون همیشه در منطقه بودند جوری برنامه را تنظیم کردیم که ایشان بتوانند در غبارروبی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور که همگان می‌دانند غبارروبی مراسم بسیار با معنویتی است و همه دلشان می‌خواهد در آن شرکت کنند.

قبل از تولیت بنده و در طول سال‎های بعد از انقلاب اسلامی همیشه این‌طور بوده که فقط علما می‌توانستند داخل ضریح مطهر امام رضا علیه‌السلام حضور پیدا کنند.

روزی که ایشان آمده بود بعدازاینکه مراسم غبارروبی تمام شد، حال ارتباط با حضرت رضا پیدا کرد و دائم اشک می‌ریخت. غبارروبی که تمام شد به ذهنم آمد ما و آقایانی که از علما هستند و افراد دیگر همگی خادمان امام رضا هستیم. ما به زائران حضرت و دستگاه و بارگاه علی بن موسی‌الرضا خدمت می‌کنیم، اما آقایی که (حاج قاسم) اینجا ایستاده و برای امام رضا اشک می‌ریزد به حرم اهل‌بیت خدمت کرده ، نه فقط در مشهد بلکه در منطقه، ایشان به حرم حضرت زینب و اعتاب مقدسه خدمت کرده، ایشان خادم واقعی حضرت رضا است.

در آن زمان یک‌لحظه به ذهنم رسید برای اولین بار این رسم را که همیشه علما داخل ضریح می‌آیند با حجت و فلسفه نقض کنم، به دوستان گفتم به حاج قاسم بگویید داخل ضریح مطهر بیاید، حال معنوی عجیبی داشت. از جاهایی که ایشان از حضرت رضا طلب و آرزوی شهادت کرد همان‌جا بود، چون خیلی از یاران و نیروهای تحت امرش رفته بودند. ما فضاهایی را که او با آن‌ها مواجه بود ندیده بودیم. شاید بهترین حاجتی که می‌خواست از حضرت رضا بگیرد همین بود. به ما و سایر دوستان هم همین را می‌گفت و دائم برای طلب شهادت التماس دعا می‌کرد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: غبارروبی حاج قاسم سلیمانی آیت الله ابراهیم رئیسی ضریح مطهر امام رضا ع داخل ضریح حضرت رضا امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، علی ولی نیا، مسئول ایثارگران سپاه امام رضا (ع) با حضور در منزل خواهر شهید "مجید شخصی" خبر تفحص پیکر شهید را به خانواده این شهید داد و اظهارکرد: شهید مجید شخصی شتردار، متولد ۱۳۴۲ که در هجده بهمن سال ۱۳۶۰ در عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به شهادت رسید و مفقودالاثر شده بود، پس از ۴۲ سال چشم انتظاری پیکرش کشف و شناسایی شد.

وی افزود: پیکر این شهید دوران دفاع مقدس، سال گذشته در تنگه چزابه تفحص شده بود که از طریق DNA، شناسایی و به خانواده این شهید اطلاع‌رسانی شد.

ولی نیا گفت: پیکر این شهید روز گذشته از تهران به مشهد منتقل شد و مراسم وداع با پیکر شهید مجید شخصی، جمعه شب در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مسئول ایثارگران سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: روز شنبه همزمان با شهادت امام صادق علیه‌السلام، در مراسم اجتماع صادقیون، پیکر مطهر این شهید از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی بر روی دستان مردم تشییع و بعد از آن در بهشت رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902031

دیگر خبرها

  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان خوروبیابانک
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)