Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس با اعلام برقدار شدن ترانسفورماتور جدید در ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت ملک مکان شیراز، اظهار داشت: همکاری بی دریغ شرکت توزیع نیروی برق شیراز جهت پایداری شبکه از یک سو و اعمال کمترین خاموشی به مردم با فرهنگ شیراز از سویی دیگر موجب شد تا کار تامین، نصب و راه اندازی ترانسفورماتور جدید در این ایستگاه که فرایندی حداقل کار مستمر ۲ ماهه می‌طلبید در حداقل زمان ممکن و در یک برهه ۱۸ روزه به سر انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه راه اندازی ترانسفورماتور جدید در ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت ملک مکان شیراز رکوردی جدید در نصب و راه اندازی تاسیسات و ایجاد ظرفیت تامین و توزیع برق در استان فارس به ثبت رساند، اضافه کرد: این ترانسفورماتور اکنون در مدار بهره برداری قرار دارد و با تامین و توزیع برق پایدار شرایط را برای عبور از نقطه اوج مصرف تابستانی برق در شیراز تسهیل می‌کند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای شیراز از مشترکان برق و شهروندان خواست همچنان توصیه‌های مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف به ویژه در ساعت‌های اوج مصرف را مد نظر داشته باشند و افزود: تلاش همه نیرو‌های متخصص و مهندسان و کارشناسان، کارگران و پیمانکاران در راه اندازی ترانسفورماتور جدید این بود که برق پایدار و مطمئن در کوتاهترین زمان ممکن در دسترس شهروندان قرار گیرد.

او بیان کرد: نباید فراموش کنیم که همچنان باید الگو‌های مصرف بهینه را مد نظر داشته باشم و با رعایت توصیه‌های کارشناسی و احترام و حس و مسوولیت شهروندی برای عبور از نقطه اوج مصرف تابستانی برق بکوشیم.

نصیری با اشاره به اینکه حوادثی مانند افزایش بار و اتصال ناگهانی درون ترانسفورماتور که علت اصلی بروز حادثه آتش سوزی در ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت ملک مکان شیراز بود موضوعی است که در قالب حوادث می‌گنجد، گفت: هر چند بروز این حوادث در شرایط کنونی که ما در تحریم‌های ظالمانه قدرت‌های استکباری قرار داریم کار را برای خادمان مردم و دلسوزان جامعه قدری دشوار می‌کند، اما، نیرو‌های عملیاتی و خادمان مردم با دلسوزی و ممارست و پشتکار و تلاش بی وقفه توانستند از قطع گسترده برق در مناطقی از شیراز پیشگیری کنند، اقدام به موقع نیرو‌های عملیاتی در مهار آتش سوزی ایستگاه ملک مکان شیراز و اتصال برق مناطق با اتخاذ راهکار‌های جایگزین و مدیریت بار موضوعی قابل تحسین است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس اضافه کرد: همکاری و همراهی مردم شیراز در روز‌هایی که با بروز حادثه آتش سوزی در ایستگاه ملک مکان شیراز ما ۱۰ درصد از ظرفیت تامین برق را از دست دادیم نیز قابل تحسین است، همین همکاری‌ها باعث شد تا ضمن اعمال برنامه مدیریت بار تا زمان تامین ترانسفورماتور جایگزین از اعمال خاموشی نوبتی در شیراز جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایستگاه برق شیراز راه اندازی ترانسفورماتور ایستگاه ملک مکان راه اندازی ترانسفورماتور ترانسفورماتور جدید ملک مکان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی و ارائه خدمت به ۴۱۵ حادثه‌دیده در روزهای اخیر، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مسعود مثنوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث اخیر از 13 تا 16 اردیبهشت، اظهار داشت: در این مدت به 415 حادثه دیده در سطح استان امدارسانی و ارائه خدمات شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 19 حادثه در استان اتفاق افتاد، مطرح کرد: به دنبال وقوع این تعداد حوادث در سطح استان، 93 خانوار و 415 نفر حادثه دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همچنین 32 نفر نیز مصدوم شدند، عنوان کرد: نیروهای امدادی و تیم‌های هلال احمر در این مدت زمان اخیر، 92 نفر را امدادرسانی کردند و یک نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شد.

مثنوی با اشاره به انتقال 10 نفر به مراکز درمانی استان در پی حوادث اخیر، مطرح کرد: به دنبال فعالیت سامانه بارشی 93 نقر از سیل و آبگرفتگی رهاسازی و امدادرسانی شدند، همچنین 10 نفر اسکان داده شده و 6 نفر نیز به مناطق امن منقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به رهاسازی 2 مصدوم از حوادث جاده‌ای، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت، 50 تخته پتو و 46 بسته مواد غذایی در میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان