Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:56:08 GMT

با فدراسیون کاراته برای سالن شماره ۹ توافق کردیم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۸۳۲

با فدراسیون کاراته برای سالن شماره ۹ توافق کردیم

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در خصوص تفاهمنامه با فدراسیون کاراته گفت: از بدو ورود من به فدراسیون بوکس و حضور سید رضا صالحی امیری در کمیته ملی المپیک بحث واگذاری سالن شماره ۹ آکادمی انقلاب قوت گرفت و مکاتبات بسیاری صورت گرفت که این سالن به ۴ فدراسیون واگذار شود و قرار بر این شد که بوکس را به مکان دیگری بفرستند و مقرر گردید یک سالن در شهرداری، یک سالن در دانشگاه علوم تحقیقات و حتی سالن جودو در مجموعه‌ی انقلاب جایگزین سالن شماره ۹ شوند که در نهایت هیچکدام باب میل اهالی بوکس نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که با رادیو ایران گفتگو می‌کرد، افزود: در کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک هم چندین جلسه برگزار شد و با دبیر کل و حتی رئیس کمیته ملی المپیک رایزنی‌هایی صورت گرفت که قرار بر این شد که بوکس از آن جا نقل مکان کند و سالن شماره ۹ به رشته‌های رزمی دیگر واگذار شود.
همه رشته‌ها زیر مجموعه‌ی کمیته ملی المپیک محسوب می‌شوند و این را هم در نظر داشته باشید که سالن شماره ۹ به کمیته ملی المپیک مربوط می‌شود و آنها می‌توانند تصمیمات حاکمیتی در خصوص آن لحاظ کنند. مهمترین امر برای فدراسیون بوکس در سالن شماره ۹ داشتن ۳۰ کیسه بوکس و۲ رینگ استاندارد می‌باشد.

رئیس فدارسیون بوکس ادامه داد: کاراته رشته‌ای است که با داد و فریاد همراه است و توافقی که با کاراته صورت گرفت مبنی بر این بود که بین این سالن دیوار کشیده شود و یا از عایق صدا استفاده شود تا به نوعی که صدای این دو بخش همدیگر را اذیت نکند.

ثوری در پاسخ به اینکه بوکس چقدر نیاز به تمرین دارد، در مقایسه با کاراته که در طول سال مسابقات متعددی را تجربه می‌کند تصریح کرد: در کاراته ملی پوشان خود، هزینه سفرها را تقبل می‌کنند و یک نفر در کاراته می‌تواند در یک سال ۱۳ بار قهرمان جهان شود در حالی که بوکس از رده نونهالان تا بزرگسالان تمامی اعزام‌های رسمی خود را به همراه داشته است.

وی در خصوص این که در مسابقات قهرمانی کشور در رشته بوکس در هر وزن نهایت سه نفر هم حضور ندارند در حالی که کاراته رشته‌ای است که جمعیت فراوانی دارد پس بهتر بود که ۷۰ به ۳۰ این سالن را به کاراته واگذار می‌کردند افزود: خوشحالم که شما بجای رئیس کمیته ملی المپیک نیستید و از نگاه بلندی که کمیته ملی المپیک به بوکس دارد، با کارهای شایسته، اردوهای منظم و متعدد و نتیجه گیری هایی که در کسب سهمیه المپیک توانستیم بدست بیاوریم جواب اعتماد کمیته را دادیم و این شانس را هم داریم که در مرحله‌ی بعد انتخابی المپیک سهمیه‌های بیشتری کسب کنیم.

کد خبر 4975262

منبع: مهر

کلیدواژه: بوکس کمیته ملی المپیک فدراسیون بوکس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال تیم فوتبال تراکتور فدراسیون والیبال علیرضا بیرانوند تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس فوتسال احمد سعادتمند کمیته ملی المپیک سالن شماره ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات ريیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:
«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • المپیک شگفتی‌ها
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان