Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@23:59:35 GMT

معاون بانک مرکزی: از برخورد با فساد حمایت می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۵۹۹۳

ساعت 24-معاون حقوقی و امور مجلس بانک مرکزی با اشاره به محاکمه دو نفر از کارکنان این نهاد بانکی، گفت: بانک مرکزی با محاکم قضایی برای پیگیری تخلفات عده‌ای معدود از کارکنان این بانک، همکاری نزدیک دارد و از برخورد با فساد حمایت می کند.

به گزارش شامگاه چهارشنبه روابط عمومی بانک مرکزی، سیدامیرحسین طیبی فرد، ضمن تشکر از شفاف‌سازی و اقدامات قضایی قوه قضائیه در مبارزه با فساد، عنوان کرد: بانک مرکزی از شفاف سازی قوه قضاییه و برخورد با فساد حمایت می‌کند و این بانک خواستار برخورد قاطعانه با تخلفات نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: همزمان با رسیدگی به پرونده، دو نفر در دادگاه، پرونده تخلفاتی ایشان در «هیئت رسیدگی به تخلفات کارکنان بانک مرکزی» نیز تحت رسیدگی است که نشان از عزم جدی این بانک برای برخورد با فساد، هم‌راستا با سیاست های جرم ستیزی قوه قضاییه دارد.

وی تأکید کرد: از آنجایی که بانک مرکزی متولی امور پولی، بانکی و ارزی کشور است و مسئولیت نظارت بر شبکه بانکی را نیز بر عهده دارد، همواره در تعیین و انتصاب مدیران و مسئولان خود دقت و مراقبت را به عمل می‌آورد و اهتمام جدی برای به کارگیری افراد صالح و سالم را دارد، لیکن خطای چند نفر نباید خدمات گسترده و حساس نیروهای خدوم و متخصص بانک مرکزی را در این شرایط سخت، زیر سؤال ببرد.

این مقام مسوول در بانک مرکزی در پایان با اشاره به نقش رسانه ها در تنویر افکارعمومی تاکید کرد: از رسانه ها می‌خواهیم در انتشار اخبار مربوط به این محاکم به گونه ای عمل کنند که اتهامات انتسابی به یک یا چند نفر از کارکنان موجب بدبینی مردم به بدنه تخصصی و کارشناسی بانک مرکزی نشود، ضمن آنکه وقوع تخلف در جامعه و هر دستگاهی یک امر محتمل است و قوه قضاییه به همین منظور با متخلفان به شدت برخورد می‌کند.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بانک مرکزي برخورد با فساد بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جمعی از مردم و بانوان در راستای اجرای طرح نور و در حمایت از اقدام کارکنان فراجا در تجمعاتی از کارکنان انتظامی با اهدای گل و توزیع شیرینی تجلیل کردند.

شرکت کنندگان در این اجتماعات اقدامات فراجا را قدمی در جهت ارتقاء امنیت روانی و اجتماعی جامعه و تکریم فرهنگ عفاف و حجاب دانستند و بر حمایت از مجریان این طرح تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد