Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی پیامی مشاور عالی وزیر صمت درگذشت وزیر سابق کار و امور اجتماعی و دبیر کل حزب اسلامی کار را تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام تسلیت قدرت‌علی حشمتیان، نماینده احزاب ملی در کمیسیون ماده ۱۰  احزاب  و رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران به مناسبت درگذشت مهندس ابوالقاسم سرحدی‌زاده به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

باکمال تأسف و تأثر فراوان اطلاع پیدا کردیم که مهندس ابوالقاسم سرحدی زاده ،یکی از مبارزین دوران انقلاب اسلامی که علیه بی‌عدالتی، ستم و استبداد قیام کردند و سال‌ها در زندان رژیم ستمشاهی بودند و ازمجاهدان  دوران معاصر  به شماره می‌رفتند، دارفانی را وداع نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصیبت را به محضر ولی عصر«عج» ،مقام معظم رهبری، نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، دولتمردان و دبیران کل احزاب، زندانیان دوران ستمشاهی و همه ملت شریف ایران به ویژه همسر و فرزندان و دیگر اعضای خانواده ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

مهندس سرحدی‌زاده الگوی ایمان، فداکاری، شجاعت و پایداری در برابر همه سختی‌ها بود.

    روحش شاد، یادش گرامی باد

          قدرتعلی حشمتیان

   دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه روز کاری شلوغ خود در گامبیا پس از سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه بنگلادش ملاقات و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سامح شکری وزیر خارجه مصر، رنتو مارسودی وزیر خارجه اندونزی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه پادشاهی عربستان سعودی و هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

کد خبر 6096688 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی