Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:51:14 GMT

نزاع خونین کودکانه در عروسی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۶۷۱۸

نزاع خونین کودکانه در عروسی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اواخر هفته گذشته خبر یک درگیری منجر به قتل در یک مراسم عروسی به مأموران کلانتری چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ اعلام شد؛ بلافاصله کارآگاهان دایره جرایم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان در محل حادثه حاضر شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند پسر نوجوان سر موضوعی با هم درگیر شده‌اند و در این میان یکی از پسر‌ها که نوجوانی ۱۵ ساله بود با ضربه کارد میوه خوری به گردنش جان باخته است؛ از آنجا که کارد میوه خوری روی زمین افتاده بود و متهمان فرار کرده بودند تحقیق از شاهدان آغاز شد و خیلی زود کارآگاهان هویت متهمان را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دختر کوچک شاهد قتل پدر!

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: با به دست آمدن هویت متهمان مشخص شد که آن‌ها دو برادر ۱۴ و ۱۲ ساله هستند که در جریان درگیری مرتکب قتل شده‌اند. در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و با هماهنگی مقام قضایی آن‌ها را دستگیر کردند. یکی از متهمان که ۱۴ ساله بود با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و گفت: من مرتضی - مقتول - را زدم. به خاطر اینکه روز قبل از این حادثه او برادر کوچکم را کتک زده بود و کینه اش را به دل گرفتم. شب حادثه قرار بود من و خانواده‌ام به یک مراسم عروسی برویم، اما مرتضی پیغام فرستاده بود که اگر من و برادرم را در آن عروسی ببیند دوباره ما را کتک می‌زند. من از این حرفش بیشتر ناراحت شدم تا اینکه وقتی در عروسی من به همراه خانواده‌ام در حال ورود به مراسم بودیم مرتضی به همراه ۷ نفر از دوستانش به من و برادرم حمله کردند که در هنگام این درگیری من به وسیله یک چاقوی میوه خوری یک ضربه به گردن او زده و سریع چاقو را به زمین انداخته و فرار کردم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد اظهار داشت: نوجوانان در این سن بسیار هیجانی و احساسی رفتار می‌کنند و خانواده‌ها باید با نظارت بر رفتار و حرکات فرزندانشان، از وقوع اتفاقات تلخ این چنین پیشگیری کنند.

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث نزاع خونین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مجیدی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه  که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح دار می باشند.

حسین مجیدی افزود : پس از بررسی و پیگیری های مجدانه انتظامی و قضایی و تلاش های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضایی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند ۴ نفر از آنها در شهرستان‌ های همجوار دستگیر شدند و ٣ نفر دیگر نیز شناسايي و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه های قضایی و عوامل امنیتی و انتظامی تاکید کرد : دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام قدرت اجازه نخواهند داد هیچ کسی و به هر عللی جامعه را بسوی ناامنی روانی و ناهنجاری بکشانند و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی بشدت با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

شب گذشته (ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در پل قویون ارومیه تعدادی با قمه به نزاع دسته جمعی پرداخته و برای دقایقی موجب  رعب وحشت  مردم شدند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد