Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اصغری شامگاه چهارشنبه در خصوص آخرین جزییات عملیات جستجو و نجات زن گمشده در جهان نمای کردکوی، اظهارکرد: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر مفقودی یک زن ۲۷ ساله در منطقه چکلسر جهان نمای کردکوی یک تیم اولیه به منطقه اعزام شد و به تدریج تیم های بعدی وارد منطقه شدند.

وی افزود: پس از بررسی تئوری احتمالات تیم ها به صورت فرودهای مختلف از دیواره ها و از محل هایی که احتمال پرت شدن وجود داشت به فاصله دو یا سه متر از محل منطقه به شعاع ۵۰۰ متر به سمت شرق و غرب انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری ادامه داد: جستجوی زمینی با همکاری افراد محلی و کوهنوردان و کمک سگ های نجات صورت گرفت.

وی گفت: روزانه چهار الی پنج تیم به صورت کامل دیواره را جستجو کردند و هر منطقه سه الی چهار بار جستجو شده است.

کارشناس عملیات هلال احمر گلستان با بیان این که از کوه چکلسر تا شعاع ۱۵ کیلومتر و تمام کلبه های منطقه جستجو شده است، تصریح کرد: تا کنون هیچ ردی از ‌پرت شدگی مشاهده نشده است.

وی اضافه کرد: مهم ترین مشکل ما برای جستجو، هوای مه آلود و بارندگی است و تیم های متخصص و نیروی مردمی راه بلد به تعداد کافی در منطقه حضور دارند.

اصغری گفت: خانواده فرد گمشده در کنار ما هستند با دامن‌ زدن به شایعات به آنها فشار روحی بیشتری وارد نکنیم.

گفتنی است روز جمعه گمشدگی «سها رضانژاد» دختر ۲۷ ساله در ارتفاعات جهان نمای کردکوی به نیروهای امدادی و انتظامی گزارش شد.

این دختر همراه گروه گردشگری به گلستان سفر کرده بود که از صبح جمعه مفقود شده و همه امکانات از جمله خودروی آفرود، پهپاد و غیره برای یافتن وی بسیج شده اند.

این گروه در ارتفاعات کردکوی کمپ داشته که این بانوی جوان صبح جمعه از چادر خارج شده و دیگر برنگشته است.

کد خبر 4975324

منبع: مهر

کلیدواژه: کردکوی هلال احمر گلستان گمشده کوهنوردی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند استانداری سمنان سیستان و بلوچستان شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام

حامد قربانی رییس هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام اظهار از گشت کمیته پیشگیری از غرق شدگی استان ایلام در شهرستان‌های آبدانان دریاچه دوقلو که میزبان سیل عظیمی از گردشگران بوده انجام وظیفه کرده است، خبر داد.

رییس هیات نجات غریق و غواصی استان با بیان اینکه ۶ گشت نجات غریق در استان در حال فعالیت است، عنوان کرد: این ۶ گشت در شهرستان‌های دره شهر، بدره، آبدانان، ایلام و ایوان در حال ارائه خدمات به مردم عزیز هستند.

وی اظهار کرد: این گشت‌زنی‌ها در فصل تابستان در استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هرساله با فرارسیدن فصل گرما شاهد حادثه غرق شدگی در استخر‌ها و اماکن آبی هستیم که پیشگیری از آن نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است، افزود: کاهش آمار غرق شدگی در رودخانه‌های استان در سالجاری صفر بوده است که این آمار بی‌سابقه بوده و این مهم را مدیون جانفشانی و از خود گذشتگی منجیان غریق هستیم.

قربانی ادامه داد: پیشگیری از غرق شدگی به آموزش همگانی در خصوص خطرات موجود در اماکن آبی مختلف، فرهنگ سازی استفاده صحیح و ایمن از اماکن آبی و همچنین جلب مشارکت سازمان‌های مرتبط مانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مدارس و سمن‌ها نیاز دارد.

قربانی گفت: چندین دوره آموزشی و همسان سازی مدرسین و منجیان غریق استان نیز در دستور کار هیات در سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • هشدار دانشمندان در مورد «سندرم غرق شدگی» شهر‌های ساحلی جهان 
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی