Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با حضور در صداوسیما با مدیرکل مرکز دیدار و گفتگو کردند .   لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار، همکاری‌های متقابل رسانه و مجموعه شهرداری را موجب پیشرفت و توسعه شهر و تسریع در پروژه‌های مربوط به خدمات شهری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اهمیت توسعه متوازن شهری افزود: یکی از مهمترین عوامل نهادینه شدن این امرحضور و مشارکت جدی مردم در مسایل مختلف مرتبط با حوزه‌های شهری است که بدون فرهنگ سازی رسانه‌ای میسر نخواهد بود.
رئیس رسانه استانی اهمیت خدمت رسانی در حوزه خدمات شهری را یاد آور شد و افزود: انجام به موقع یک پروژه شهری موجب رضایت عمومی، تعمیق اعتماد و تحکیم ارتباط بین حاکمیت و مردم خواهد بود و بحمد الهی مردم زنجان رضایت خوبی از عملکرد آقای یگانه در سمت شهردار در دوره‌های گذشته دارند که امید است این روند با سرعت و کیفیت بیشتر ادامه داشته باشد.
او با اشاره به تاثیرمطلوب انعکاس خدمات و عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری در برنامه‌های شبکه اشراق، بر آمادگی مرکز درخصوص گسترش تولیدات رسانه‌ای مشترک تاکید کرد و گفت: شبکه اشراق مخاطب خوب و قابل توجهی در استان دارد و بستر مناسبی جهت ارتباط موثر و سازنده مجموعه شهرداری با شهروندان، تبیین حقوق شهروندی، تقویت فرهنگ شهرنشینی و بازوی توانمند مجموعه شهرداری‌ها است.    لطیفی همدلی و وحدت رویه بین مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری را فرصت مغتنم و مضاعف برای خدمت دانست.
 یگانه شهردار زنجان نیز با تقدیر از توجه رسانه استانی به خدمات صورت گرفته گفت: آموزش‌های پخش شده توسط صدا و سیما موجب افزایش مشارکت‌های مردمی در سال‌های اخیر شده است.
شهردار زنجان توجه به خواست عمومی در خصوص توسعه شهر را از اولویت‌های این مجموعه در سالجاری اعلام کرد و افزود: ساز و کار لازم در جهت انجام خدمات شهری و تسریع پروژه‌های عمرانی در گرو برقراری ارتباط دوسویه و سازنده شهرداری با مردم است که در این خصوص رسانه‌ها و بویژه صداوسیما نقش بسزایی ایفا می‌کنند.
شهردار زنجان با تاکید بر تداوم برنامه سازی مشترک با رسانه استانی تصریح کرد: برنامه «خانه ما» که در سال‌های گذشته از شبکه اشراق پخش شد همانند پل ارتباطی دو سویه بین شهروندان و مجموعه شهرداری زنجان عمل نمود و مصمم هستیم تا مشارکت با رسانه استانی سری جدید این برنامه تولید و پخش شود.
او شیوع کرونا ویروس و محدودیت برنامه‌های اجتماعی و لزوم رعایت فاصله مناسب جهت قطع زنجیره انتقال این ویروس در محیط‌های شهری، پارکها، اتوبوس‌های درون شهری و سایر موارد را مستلزم همکاری بیش از پیش صدا و سیما با شهرداری دانست.
در ادامه این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار هم نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری زنجان شورای شهر مجموعه شهرداری رسانه استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز