Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

هدیه بزرگ آرتتا به گواردیولا

لیورپول خیلی زود و از همان اواسط فصل قهرمانی اش در این فصل لیگ برتر را تقریبا مسجل کرده و در نهایت در همان هفته های ابتدایی بعد از آغاز دوباره بازی ها و با شکست سیتی مقابل چلسی روی کاغذ هم به عنوان قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امشب لیورپول که ابتدا با گل سادیو مانه پیش افتاد، مغلوب آرسنالی شد که مدتی است میکل آرتتا، دستیار سابق پپ گواردیولا را روی نیمکت می بیند. شکستی که با اشتباهات عجیب ویرجیل فن دایک و آلیسون بکر رقم خورد.

حالا لیورپول حتی اگر دو بازی بعدی را نیز پیروز شود 99 امتیازی خواهد شد و به رکورد دو سال قبل و 100 امتیازی منچچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا نخواهد رسید. جالب اینجاست فصل قبل هم سیتی 98 امتیازی شد و لیورپول در بهترین حالت 99 امتیازی می شود و در رتبه دوم تاریخ لیگ برتر قرار خواهد گرفت. چلسی تحت مربیگری ژوزه مورینیو در سال 2005 با 95 امتیاز در حال حاضر در رتبه سوم قرار دارد.

انتقاد برباتوف از حرکت گرت بیل

تصویری که از خوابیدن راحت گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، روی سکوها در جریان دیدار این تیم مقابل آلاوس منتشر شد تا بار دیگر او را به سوژه انتقادها تبدیل کرده باشد چرا که هواداران رئال معتقد هستند این تصاویر کاملاً واضح نشان می‌دهد که تعهد او نسبت به تیمش صفر است.

این اما پایان کار نبود و اتفاقی مشابه توسط گرت بیل این بار در دیدار قبلی رئال مادرید مقابل گرانادا نیز تکرار شد. حالا اما دیمیتار برباتوف، ستاره سابق تیم های تاتنهام و منچستریونایتد از این حرکت بیل انتقاد کرد و گفت: " من نمی توانم از این حرکت گرت بیل حمایت کنم. این غیر حرفه‌ای و بی‌احترامی به رئال مادرید بود. من عاشق تماشای بازی گرت بیل هستم و فکر می‌کنم که مشکل او بازی نکردن است. مادرید باید راه‌حلی برای گرت بیل پیدا کند و فکر می‌کنم که این اتفاقات اصلاً چیز خوبی نیست. اگر من هوادار رئال مادرید بودم و می دیدم که یک بازیکن به تیم بی احترامی می کند بسیار عصبانی می شدم."

برنامه لیورپول برای جشن قهرمانی مشخص شد

کنی دالگلیش اسکاتلندی آخرین سرمربی لیورپول پیش از یورگن کلوپ بود که در سال 1990 با این تیم به قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست یافته بود. حالا اما قرار است این اسطوره لیورپول هفته آینده و پس از بازی این تیم مقابل چلسی، در مراسمی ویژه جام قهرمانی را به اعضای این تیم اهدا کند.
بر این اساس مقرر شده که بازیکنان و سایر اعضای لیورپول جام قهرمانی و مدال های خود را در سکوی خاصی که تعبیه شده، دریافت نمایند. همچنین همانطور که گفته شد دالگلیش در کنار رئیس اجرایی لیگ برتر انگلیس یعنی ریچاردز مسترز کسانی خواهند بود که جام قهرمانی و مدال ها را به لیورپولی ها اهدا خواهد کرد.

کاپیتان لیورپول یعنی جردن هندرسون جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر خواهد برد و این مراسم به شکل رایگان برای هواداران تیم پخش خواهد شد. از طرفی باشگاه لیورپول و لیگ برتر انگلیس از هواداران خواهش کرده‌اند که در خانه‌های خود بمانند و برای جشن گرفتن به اطراف آنفیلد نیایند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

ستاره بایرن و انتقالی که به آن اطمینان دارد

در ماه‌ها و هفته‌های گذشته صحبت های ضد و نقیضی در رابطه با انتقال تیاگو به لیورپول مطرح شده است. در مقطعی گفته شد که این بازیکن در آستانه انتقال به آنفیلد قرار دارد اما اخیراً شایعاتی در رابطه با پشیمانی لیورپول از جذب این بازیکن مطرح شده است.

حالا و در همین رابطه اما کریستین فالک، خبرنگار مشهور و معتبر نشریه بیلد آلمان ادعای جالبی را مطرح کرده و مدعی شده که ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ کاملاً نسبت به انتقال به لیورپول اطمینان دارد و به نظر می‌رسد که نهایتا تیاگو آلکانترا شاگرد یورگن کلوپ خواهد شد.

به خاطر این دو بازیکن قهرمان اروپا می شویم

کایل واکر، دفاع راست منچستر سیتی درباره ی ادامه ی فصل و هدف تیم خود گفت: ما ثابت کردیم که می توانیم قهرمان انگلیس شویم و حالا فقط لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است. هم بازیکنان و هم مربی این جام را می خواهند. برخی از بازیکنان ما پایان قرارداد و دوران حرفه ای خود نزدیک می شوند. به عنوان مثال شرایط داوید سیلوا و فرناندینیو اینگونه است و آنها تا به حال فاتح لیگ قهرمانان نشده اند. ما به آنها مدیون هستیم و موفقیت در لیگ قهرمانان کمترین کاری است که می توانیم برای این دو بازیکن انجام دهیم

پیشنهاد جالب بارسا به ستاره بایرن

آینده داوید آلابا به شدت در هاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز این بازیکن با بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. قرارداد داوید آلابا یک سال دیگر به پایان می رسد و در صورت ادامه این روند، بایرن مونیخ تابستان سال 2021 این مهره ارزشمند را به رایگان از دست خواهد داد.

اما اسکای اسپورتس امروز فاش کرد بارسلونا برای خرید داوید آلابا اما برای یک سال دیگپر وارد مذاکره شده است. این باشگاه به آلابا وعده داده یک سال دیگر نیز در بایرن مونیخ باقی بماند و در تابستان سال 2021 و به صورت رایگان راهی نوکمپ شود. البته بارسلونا به داوید آلابا گفته در صورت قبول این پیشنهاد حقوقی بالا به این بازیکن خواهد داد.

سیمئونه به نیمکت رویاهایش می رسد؟

نتایج پرفراز و نشیب اینتر در ماه های اخیر ممکن است باعث شود همکاری این تیم با آنتونیو کونته زودتر از حد انتظار به پایان برسد و ممکن است فصل بعد دیگو سیمئونه روی نیمکت این تیم حضور یابد. دیشب جانلوکا دی مارتزیو دوباره در مورد احتمال جدایی آنتونیو کونته از اینتر صحبت کرده و مدعی شد اگر در پایان فصل برنامه باشگاه و این سرمربی در مورد بودجه بازار نقل و انتقالات متفاوت باشد، احتمال استعفای کونته وجود دارد.

دیگو سیمئونه بارها در گذشته برای در دست گرفتن هدایت اینتر ابراز علاقه کرده و مدعی شده بالاخره روزی سرمربی نراتزوری خواهد شد. نام مکس آلگری نیز به عنوان دیگر گزینه احتمالی مدیران اینتر مطرح شده است.

مرد سال جهان با رئال مادرید تمدید می کند؟

قرارداد لوکا مودریچ در پایان فصل آینده با رئال مادرید به پایان می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد انجام نشده است. اما این هافبک خلاق از زمان از سرگیری دوباره لالیگا در بهترین شرایط ممکن قرار داشته و نمایش های درخشان لوکا مودریچ باعث شده رئال مادرید در آستانه کسب سی و چهارمین قهرمانی لالیگا قرار داشته باشد.

اما نشریه اسورت در گزارشی مدعی شد با این درخشش احتمال تمدید قرارداد لوکا مودریچ وجود دارد. مرد سال جهان در سال 2018 قصد دارد از عرصه ملی و تیم ملی کرواسی خداحافظی کند و همین تصمیم می تواند رئال مادرید را ترغیب به تمدید قرارداد با این بازیکن کند. در واقع اینگونه لوکا مودریچ با خستگی کمتری در طول فصل برای رئال مادرید باز می کند و می تواند تمام انرژی خود را وقف درخشش در این تیم کند.

104 / 351 بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا بسته خبری فوتبال جهان بارسلونا رئال مادرید لیورپول منچستر سیتی آرسنال چلسی بایرن مونیخ اینتر میلان اتلتیکو مادرید پپ گواردیولا میکل آرتتا گرت بیل تیاگو آلکانترا لوکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا بارسلونا رئال مادرید لیورپول منچستر سیتی آرسنال چلسی بایرن مونیخ اینتر میلان اتلتیکو مادرید پپ گواردیولا میکل آرتتا گرت بیل تیاگو آلکانترا لوکا تمدید قرارداد رئال مادرید لوکا مودریچ جام قهرمانی بایرن مونیخ داوید آلابا لیگ برتر خواهد شد گرت بیل مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم

12 سال از تقابل دیدنی رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (35.8MB)

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم