Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آرامستان خواجه ربیع مشهد از تعطیلی آرامستان خواجه ربیع برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق همتیان با اعلام این خبر گفت: با هدف پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و با تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا و دانشگاه‌ علوم پزشکی مشهد خود را ملزم به اجرای پروتکل‌های بهداشتی می‌دانیم و به همین منظور از صبح امروز ۲۵ تیر زیارت اهل قبور در آرامستان خواجه ربیع مشهد انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بعد از بازگشایی آرامگاه نکات و دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم اصلا رعایت نمی شد، افزود: متاسفانه برخی از افراد برخلاف قوانین و مقررات این بقعه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کردند و همچنان مثل گذشته اقدام به توزیع خیرات و برگزاری مراسم ها برای اموات خود می کردند، از این رو تعطیلی تمامی آرامستان های شهر مشهد به منظور رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بدون شک اقدامی راهگشا برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.
وی گفت: طبق روال گذشته فعالیت‌هایی نظیر خاکسپاری اموات و امور دفن همچون تغسیل، کفن و میت، نظافت بقعه، تعمیرات، بازسازی، فضاسازی و گل آرایی محیط آرامستان خواجه ربیع مشهد مقدس ادامه خواهد داشت و تعداد محدودی از خانواده های متوفیان می‌توانند همراه با پیکر متوفی در مراسم تدفین شرکت کنند.       
مدیر آرامگاه خواجه ربیع مشهد تاکید کرد: خاکسپاری اموات دارای بیماری کووید ۱۹ در این آرامستان انجام نخواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شیوع کرونا آرامستان خواجه ربیع مشهد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی نیشابور گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی خواجه‌آباد قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران تیم گشتی پاسگاه انتظامی خواجه آباد حین گشت‌زنی به خودرو تیبا در محدوده یکی از روستا‌های بخش سرولایت مظنون که با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب به همراه کلیه متعلقات، تعدادی وسایل حفاری غیرمجاز کشف و تعداد ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا