Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@19:00:33 GMT

جزئیات اجرای مرحله دوم نهضت کمک مومنانه

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۸۰۸۹

جزئیات اجرای مرحله دوم نهضت کمک مومنانه

به گزارش افکارنیوز،

 دبیرخانه نهضت کمک مومنانه به مناسبت آغاز مرحله دوم برگزاری رزمایش کمک مومنانه بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است: 

اخبار سیاسی - در ادامه مرحله اول نهضت کمک مومنانه که رضایت مقام عظمای ولایت را به همراه داشت و موجب همدلی بین نهادها، دستگاه‌ها و آحاد مردم گردید و با حضور پرشور و گسترده قاطبه مردم انقلابی، مومن و نیکوکار موج عزت، قدرت و همبستگی را در کمک به نیازمندان و محرومین جامعه ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با عنایت به وضعیت موجود کشور و بروز ویروس منحوس کرونا که موجب خسارت به بخش‌هایی از معیشت مردم و اقتصاد مردم گردید و با عنایت به فرامین، ولی امر مسلمین جهان مبنی بر استمرار نهضت کمک مومنانه و تعاون و احسان در جامعه (مورخ ۹۹/۴/۲۲)، مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه مبتنی بر هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت‌های نهاد‌های انقلابی و حاکمیتی، دستگاه‌ها و به ویژه مردم عزیز ایران اسلامی و همچنین نقش آفرینی حداکثری رده‌های بسیج و پایگاه‌های مقاومت خواهر و برادر گروه‌های جهادی بسیج و... با با تمرکز بر سه مقطع زمانی از عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر شروع شده است.

فعالیت هیئات مذهبی، موکب ها، آشپزخانه ها، مساجد، صندوق‌های قرض الحسنه، خادمین الشهدا و... و استفاده از نذورات، قربانی ها، اطعام، اربعین، حجاج و... در جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم عزیز و تهیه بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، کیف و کفش، اجاره بها، اشتغال زا و... در کنار خدمات تخصصی اقشار بسیج انجام خواهد شد.

امید است با مشارکت همه نهاد‌ها و مردم در این امر خداپسندانه ضمن لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت بتوانیم شاهد خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم عزیز ایران اسلامی باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کمک مومنانه مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری کمک مومنانه گروه های جهادی نهضت کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مورد دستور کار این جلسه گفت: کردستان با بیشترین متقاضی مسکن دارای کمترین زمین برای اجرای این طرح است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند گفت: در حال حاضر هرگونه توسعه شهری بدون برنامه ریزی مدون ممنوع است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مشارکت عمومی و خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی را یکی از موارد قانونی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه مربوطه ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.
محمدی همچنین گفت: ۲۰ درصد تحقق رشد اقتصادی استان در سال جاری باید از فعالیت مراکز و واحد‌های رشد و فناور محقق شود.
هواسی بازرس کل استان نیز گفت: ایجاد شهرک‌های جدید در استان باید با کار مطالعاتی گسترده انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون