Web Analytics Made Easy - Statcounter

محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی، گفت: با توجه به شیوع موج دوم کرونا، کمک های مومنانه، تولید ماسک و اعزام جهادگران عرصه سلامت برای کمک به کادر درمان را در برنامه داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب، در خصوص اقدامات این سازمان و گروه‌های جهادی در موج دوم شیوع کرونا، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا، قرار است موج دوم کمک های مومنانه طی سه مرحله (حدودا هر ماه یک مرحله) صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تولید بیش از ۲میلیون و ۳۰۰هزار ماسک رایگان از آغاز شیوع کرونا، افزود: این تعداد ماسک در ۶۰ کارگاه تولید ماسک در سطح استان توسط گروه‌های جهادی تولید شده است.

محترمی با اشاره به کاهش فعالیت این کارگاه‌ها طی هفته‌های اخیر به دلیل کاهش تقاضا، تصریح کرد: برای موج دوم شیوع کرونا، قرار است تمامی این کارگاه‌ها مجددا فعالیت خود را آغاز کنند تا بتوانند نیاز جامعه به این محصول را تامین کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: بحث بعدی حضور دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی، افراد متخصص در رشته‌های بهداشت و درمان و داوطلبان بسیج طلاب در بخش‌های کرونایی است تا به کمک کادر درمان رفته و در این روزها که تعداد مبتلایان زیاد شده، بتوانند اندکی از بار زحمات کادر درمان را به دوش بگیرند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان مرکزی شیوع کرونا موج دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی

مهران محرمیان گفت: تا کنون دو بانک صادرات و تجارت استفاده از برات الکترونیکی را شروع و البته سایر بانک‌ها هم برای بکار گیری برات اعلام آمادگی کرده‌اند.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهران محرمیان معاون بانک مرکزی در آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین (سپامی) اظهار داشت: در چند سال گذشته اقداماتی انجام شد که همزمان با کاهش تورم و کنترل مقداری ترازنامه بانک‌ها در نهایت شاهد کاهش خلق نقدینگی در بانک‌ها بودیم.

وی ادامه داد: در کنار اجرای این اقدامات، موضوعی که باعث نگرانی شده این است که در این شرایط تامین نقدینگی دچار مشکل شود، بنابراین روش‌های تامین مالی مورد توجه قرار می‌گیرد از این رو برات الکترونیکی ابزار قدرتمند محسوب می‌شود.

معاون بانک مرکزی گفت: این ابزار شاید در دوره سیاست‌های انبساطی مورد توجه نگیرد، اما امروز به عنوان ابزار کارا استفاده می‌شود و در راستای تحقق شعار سال می‌توان از آن استفاده کرد.

محرمیان در پایان گفت: تا کنون دو بانک صادرات و تجارت استفاده از برات الکترونیکی را شروع و البته سایر بانک‌ها هم برای بکار گیری برات اعلام آمادگی کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود