Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای صنفی دانشگاه علم وصنعت مهلت تخلیه خوابگاه‌ها را تا اول مرداد اعلام کرد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جلسه اسکان مقررشد تمامی دانشجویان تا اول مرداد حتما اقدام به تخلیه خوابگاهها کنند.   آن دسته از دانشجویان که قادر به حضور در خوابگاه نمی‌باشند می‌توانند شخصی را برای انجام اینکار معرفی نمایند و وسایل را به صورت دو پک (یک:وسایلی که به انبار تحویل داده می شوند،وسایلی که دانشگاه برای دانشجو پست خواهد کرد) بسته بندی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای انتخاب معرف خود متنی آماده کنید و مشخصات ایشان و همچنین مشخصات خوابگاه و اتاق خود را ذکر کرده و در نهایت تصویری حاوی متن و کارت دانشجویی خود به ایمیل زیر ارسال نمایید.

ساعت مراجعه در روز‌های کاری هفته برای تخلیه برای تمامی خوابگاه‌های دانشجویی پسران تا ساعت ۴ عصر و برای خوابگاه‌های دانشجویی دختران تا ساعت ۸ شب می‌باشد.
درصورت هرگونه مراجعه در روزهای پنج شنبه و جمعه و یا در ساعاتی خارج از ساعات گفته شده از قبل می‌بایست با سرپرست‌ خوابگاه موردنظر هماهنگی لازم صورت پذیرد.

دانشجویان ارشد ورودی ۹۶ نیز که تاکنون خوابگاه دریافت نموده‌اند میباست خوابگاه را بصورت کامل تخلیه نمایند؛اما برای آن دسته از دانشجویان این ورودی که مجددا متقاضی دریافت خوابگاه می‌باشند باید هرچه سریعتر تاریخ دفاع خود را مشخص نموده تا در سامانه گلستان ثبت شود سپس با دردست داشتن نامه‌ای از استاد راهنمای خویش ک درآن تاریخ ثبت شده دفاع‌شان در سامانه گلستان ذکرگردیده،به امور خوابگاه‌ها برای درخواست مجدد گرفتن اتاق مراجعه نمایند.

دانشجویان ارشد ورودی ۹۷ که در بازه‌ی اول مربوط اسکانشان در خوابگاه سکونت گزیدند بعد از به اتمام رسیدن این بازه،اتاق‌های خود را کاملا تخلیه نمایند.

نکته مهم و قابل ذکر برای تمامی دانشجویان ساکن خوابگاه،لزوم استفاده از ماسک در محیط خوابگاه می‌باشد.
و همچنین از همه ساکنین خوابگاه‌ها تقاضا می‌شود از شرکت در مهمانی‌ها،مجالس و دورهمی‌ها و حضور در اماکن و محیط‌های پر خطر؛بعلت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت جان خود و دیگر دانشجویان ساکن خوابگاه،اکیدا خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علم وصنعت اسکان خوابگاه شورای صنفی خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبرگزاری رویترز نوشت: دانشجویان فرانسوی در حالی که شعار حمایت از فلسطینی‌ها را سر داده بودند، پرچم‌های فلسطین را در پنجره‌ها و ورودی ساختمان این دانشگاه به اهتزاز درآوردند.

تعدادی از دانشجویان چفیه‌هایی به رنگ سیاه و سفید که به نماد ابراز همبستگی با غزه تبدیل شده است، بر سر داشتند.

رویترز به نقل از یک دانشجوی ۲۲ ساله در مقطع کارشناسی ارشد مطالعات حقوق بشر و انسانی دانشگاه سیانس پو نوشت: وقتی که ما اتفاقاتی را که در آمریکا و اکنون در استرالیا رخ می دهند، مشاهده می کنیم واقعا امیدواریم که این اتفاقات در فرانسه نیز رخ دهند. جهان آکادمیک باید نقش خود را در این زمینه ایفا کند.

دانشجویان فرانسوی از دانشگاه علوم سیاسی پاریس خواستند جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

یک دانشجوی ۲۰ ساله دیگر نیز که در مقطع کارشناسی رشته مدیریت دولتی در این دانشگاه تحصیل می کند، گفت: بسیار خرسند هستیم که دانشجویان در دانشگاه های بیشتری بسیج می شوند.

این معترض فرانسوی گفت: امیدواریم این اعتراضات به همه دانشگاه ها و خارج از آن گسترش یابد... ما تا وقتی که نسل‌کشی غزه پایان نیافته تسلیم نمی شویم.

رویترز نوشت دانشگاه سیانس پو به درخواست این رسانه برای اظهارنظر پاسخی نداده است.

برخی از رسانه های فرانسوی گزارش دادند: چهارشنبه شب، پلیس فرانسه گروهی از دانشجویان را که مقابل این دانشگاه را مسدود کرده بودند، متفرق کرد. سیاستمداران چپ‌گرا، این اقدام دانشجویان را محکوم کردند.

دور تازه درگیری بین پلیس و دانشجویان بر سر جنگ غزه روز پنجشبه در دانشگاه های آمریکا در گرفت و ابهاماتی را درباره شیوه برخورد با دانشجویان با توسل به قوه قهریه به منظور سرکوب دانشجویان برانگیخت.

اعتراضات دانشجویی در آمریکا از زمان بازداشت های گسترده در دانشگاه کلمبیا در هفته گذشته شدت گرفته است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق
  • بارش بی سابقه در روستای قطرم بافق
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند