Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:57:29 GMT

خداحافظی انبار واحدهای شیمیایی از محدوده بازار

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۸۳۶۵

خداحافظی انبار واحدهای شیمیایی از محدوده بازار

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به انتقال کامل واحدهای شیمیایی فروشی در محدوده منطقه ۱۲ تهران، گفت: به زودی اقدامات مربوط به پایش فروشندگان مواد شیمیایی برای تعیین تکلیف وضعیت آنها آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید علی مفاخریان در جلسه خود با اتحادیه شیمیایی فروشان گفت: مطابق با قولی که پیش تر به شهروندان داده بودیم ، باقیمانده واحدهای شیمیایی فروش در محدوده شهر به مجتمع کیمیا منتقل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت واحدهای باقی‌مانده در قالب واحد فروش بدون وجود انبار محصولات شیمیایی، از نظر شهرداری بدون اشکال است مگر این که مصادیق مورد نظر شورای تامین استان را در بر بگیرد.


وی با اشاره به اجرای عملیات پایش برای شناسایی و تعیین تکلیف فروشندگان مواد شیمیایی افزود: واحدهایی که پروانه کسب نداشته باشند از طرف اتاق اصناف و اتحادیه  مربوطه  تحت هیچ شرایطی مجاز به ادامه  فعالیت نیستند ولی برخورد با آنها باید به واسطه اتحادیه صورت بگیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، مفاخریان با تاکید بر اینکه فرسودگی بافت منطقه و حجم بالای  تردد شهروندان در بازار باعث می شود که هر حادثه ای آثار جبران ناپذیری به بار بیاورد، گفت: مقصد فروشگاه ها و انبارهایی که منتقل می‌شوند باید توسط متخصصین سازمان آتش نشانی کنترل شود تا از بروز حوادثی چون بیمارستان سینا اطهر  از سوی شیمیایی فروشان جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران مواد شيميايي بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری

سرهنگ حمید عسگری در جمع فروشندگان و متصدیان اتحادیه پوشاک استان البرز ضمن تشریح طرح عفاف وحجاب با عنوان طرح نور گفت: این طرح با هدف حمایت از عفاف و پوشش اسلامی و مراقبت از کانون و بنیان خانواده از ۲۶ فروردین ماه اجرایی شده است. 
به گفته وی در اجرای طرح عفاف و حجاب محور کار اتحادیه پوشاک و لباس وفروشندگان ومتصدیان فروش وشاغلان در اماکن تجاری ومجتمع‌های تجاری هستند که ملزم به رعایت حجاب هستند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: فروش لباس‌های نامتعارف که عمدتا بصورت قاچاق وارد کشور شده ممنوع است و استفاده از مانکن‌های زنده هم در اماکن ومجتمع‌های تجاری با پوشش‌های نامتعارف هم ممنوع است.
عسکری گفت: بکار گیری اتباع بیگانه در واحد‌های تجاری نیز ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • هشدار به خریداران امتیاز مسکن دولتی | مراقب سلب امتیاز باشید!
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری