Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام اکبری دبیر هیات اسکیت استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،ضمن اشاره به اینکه فعالیت هیات اسکیت در دوران شیوع بیماری کرونا متوقف نشد بیان کرد: به دنبال همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی موقت فعالیت تمامی هیات‌های ورزشی، هیات اسکیت استان تصمیمی مبنی بر ادامه دادن فعالیت‌های خود به صورت مجازی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: فعالیت‌های مختلفی از جمله برگزاری مسابقات برای بازیکنان و دوره‌های آموزشی برای مربیان اسکیت به صورت مجازی انجام شد که نتایج خوبی را به همراه داشت.

دبیر هیئت اسکیت استان گفت: اسکیت اصفهان از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است و یکی از پر افتخار‌ترین هیات‌های ورزشی اصفهان به شمار می‌رود.

اکبری افزود: سال گذشته در المپیاد استعداد‌های برتر، نام اصفهان در میان پر مدال‌ترین استان‌ها قرار داشت و همچنین با اختلاف قابل توجهی هیئت اسکیت استان در میان تمامی هیئت‌های اسکیت کشور رتبه اول را کسب کرد.

او گفت: در سال جاری هیچ اعتباری از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به هیات اسکیت تخصیص داده نشده که این موضوع می‌تواند به عملکرد خوب هیات آسیب بزند؛ امیدواریم که با توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان به بازیکنان و مربیان این رشته، انگیزه‌ای مضاعف برای کسب موفقیت‌های بیشتر به آن‌ها داده شود.

دبیر هیئت اسکیت استان با اشاره به وضعیت نه چندان خوب مربیان این رشته در زمان تعطیلی کلاس‌های آموزشی بیان کرد: هیات اسکیت استان در این دوران سعی بر حمایت از مربیانی که از بابت تعطیلی کلاس‌های خود آسیب دیدند داشت و کمک‌هایی از طرف هیئت به این مربیان انجام گرفت.

اکبری در پایان در خصوص نحوه استعفای مالکی، رئیس هیات اسکیت اظهار داشت: در اوایل خرداد ماه آقای مالکی به دلایل شخصی استعفای خود را تقدیم ریاست فدراسیون اسکیت کرد، اما با توجه به در خواست‌های مکرر بازیکنان، مربیان و کل جامعه اسکیت اصفهان، استعفای ایشان از طرف ریاست فدراسیون رد شد و ایشان همچنان به قوت قبل در پست ریاست هیئت مشغول خدمت رسانی است.



انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات اسکیت استان اصفهان اسکیت اصفهان اسکیت استان هیات اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که تعدادی از افسران ارشد ارتش این رژیم قبل از شروع تحقیقات در مورد حوادث ۷ اکتبر گذشته با وکلای این تحقیقات در ارتباط هستند.

براساس گزارش النشره، این رسانه‌ی صهیونیستی اعلام کرد که انتظار استعفای هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در هفته‌های آینده پیش بینی می‌شود و بحث در مورد جانشین او در جریان است.

رسانه‌های صهیونیستی انتظار دارند که استعفای آهارون هالسوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ازتش صهیونیستی (امان) منجر به استعفای سلسله‌ای در رهبری ارتش این رژیم طی هفته‌های آتی یا پس از انجام تحقیقات داخلی طی تابستان آینده، شود. 

در این گزارش آمده است که از جمله فرماندهانی که انتظار می‌رود استعفای خود را ارائه کنند، هرزی هالیوی رئیس ستاد ارتش و امیر برام معاون او به همراه آوی روزنفلد فرمانده لشکر غزه و یارون فینکلمن فرمانده ناحیه جنوبی  هستند. 

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی همچنین فاش کرد که موج استعفا بیانگر آشفتگی بخش اطلاعاتی بوده است. براساس این گزارش، استعفای دسته جمعی این افسران ناشی از اعتراض آنها به روند عملیات و جنگ بوده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ۱۳ بهمن ماه اعلام کرد که رؤسای ستاد کل ارتش، شعبه اطلاعات نظامی ارتش، شاباک (امنیت داخلی) و فرمانده منطقه جنوبی ارتش تصمیم گرفتند به محض پایان جنگ در غزه استعفا دهند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۲۷ بهمن ماه نیز گزارش دادند، هزاران نفر از نیرو‌های پلیس این رژیم پس از عملیات ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) طوفان الاقصی به استعفا و بازنشستگی پیش از موعد تمایل پیدا کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند