Web Analytics Made Easy - Statcounter

قادری گفت: به همت خواهران عضو کانون فرهنگی و هنری فجر روستای جیجانکوه تویسرکان ماسک و مواد ضوعفونی بین اهالی روستا توزیع شد.

«پروین قادری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با توجه به شیوه ویروس کرونا بانوان عضو کانون فرهنگی و هنری فجر روستای جیجانکوه تویسرکان با کمک گروه جهادی رهروان حاج قاسم سلیمانی  ماسک و مواد ضد عفونی تهیه و در اختیار اهالی روستا قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فعال فرهنگی کانون فجر روستای جیجانکوه تویسرکان افزود: توزیع حدود 40 عدد ماسک بهداشتی و بیش از 400 عدد بطری مواد ضد عفونی و توزیع آن در روستا جهت مقابله با ویروس کرونا  از اقدامات انجام شده است.

 

وی افزود: کانون همچنین در طی سال و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برنامه های متنوع را در جهت ترویج ارزش های دینی و اسلامی  در جامعه برگزار می کند.

 

وی اظهار داشت: در طی دهه کرامت جشنواره عروسک های باحجاب با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین دختران با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

 

قادری گفت:  امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاس های تابستانی اوقات فراغت کانون محدود شده و کلاس نقاشی و زبان انگلیسی با رعایت فاصله اجتماعی در حال برگزاری است.

 

این فعال فرهنگی ادامه داد: همچنین کلاس آموزش کاور مبل و همچنین کلاس آموزشی  منبت و تزئینات مبل با  ضایعات چوب های  گردو روستا ویژه  بانوان بزرگ سال در حال پیگیری است.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع ماسک فعال فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر