Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره جزئیات بهره برداری از ۲ رام قطار در شبکه مترو تهران توضیحاتی داد.

به گزارش تین نیوز، علی امام در پاسخ به سوالی مبنی بر جزئیات بهره برداری از ۲ رام قطار در شبکه مترو تهران به باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: این ۲ رام قطار از قرارداد همان ۷۰ واگنی است که در سال ۹۷ و ۹۸ اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان اینکه این ۲ رام قطار شنبه وارد مدار می‌شوند، افزود: این ۲ رام قطار در خطوط ۶ و ۷ متروی تهران مورد استفاده قرار می‌گیرند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر ساخت قطارها افزود: این ۲ رام قطار در شرکت واگن سازی تهران ساخته شده و این شرکت یک شریک چینی دارد.

امام بیان کرد: بخشی از ساخت این قطارها تولید داخل و بخشی از قطعات آن هم وارداتی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مترو تهران ۲ رام قطار ۲ رام قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی حسین‌پور ظهر چهارشنبه در بازدید از شهربازی‌های اردبیل اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل از تجهیزات شهربازی مستقر در مجموعه‌های تفریحی استان ۱۲ دستگاه تجهیزات بازی غیر استاندارد به دلیل عدم وجود مجوز معتبر بهره‌برداری از شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد پلمب شد.

وی خاطرنشان کرد: این تجهیزات شامل تاب زنجیره‌ای، کشتی صبا، یورو بانجی، هلیکوپتر چرخشی، چرخ و فلک، ماشین شارژی، موتور برقی، پیست پرش در آسمان، دو مورد قطار بدون ریل، قطار کودک و ماشین برقی بود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: از همشهریان تقاضا می‌شود به هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن مجوز بهره برداری معتبر و نصب آن در کنار تجهیزات اطمینان حاصل کنند.

حسین‌پور گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مغایر با مراجعه به درگاه الکترونیکی مردمدار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه‌های مختلف یا از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 6094272

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی