Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداره پست کرمانشاه در پاسخ به مطالبه شهروندان که در سامانه «فارس من» ثبت شده بود پاسخ داد و گفت: نرخ نامه هزینه‌های پستی به صورت مصوب و متمرکز از طرف سازمان تنظیم مقررات تعیین می شود و به صورت صریح و شفاف در سامانه post.ir قابل مشاهده و ارزیابی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، چندی پیش یکی از همشریان در سامانه فارس من، مطالبه‌ای در خصوص گرانی نرخ تعرفه‌های پستی با عنوان «تعرفه خدمات پستی در کرمانشاه بسیار گران است» به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل و پیرو درخواستی که در سامانه فارس من وجود دارد مبنی بر اخذ هزینه اضافه بابت بسته پستی، معاون فنی اداره کل پست کرمانشاه، گفت: نرخ نامه هزینه‌های پستی به صورت مصوب و متمرکز از طرف سازمان تنظیم مقررات تعیین می شود و به صورت صریح و شفاف در سامانه post.ir قابل مشاهده و ارزیابی است.

«خسرو خادمی» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس یادآور شد: اخذ هزینه اضافه بابت بسته‌های پستی امر غیرممکن بوده چرا که کلیه هزینه‌ها و نرخنامه‌ها را می‌توان در سامانه مشاهده کرد و حتی در مراکز پستی نیز قابل مشاهده است.

خادمی یادآور شد: برخی هزینه‌ها که در سامانه نیست ممکن است از مشتری اخذ شود اما در سامانه نباشد، این خدمات که با عنوان خدمات جانبی از آنها ذکر می شوند، شامل خدماتی همچون فروش کارتن، ساعت توزیع و برخی هزینه‌ها همچون مالیات بر ارزش افزوده می‌شود و ممکن است باعث تغییر در نرخ قیمت‌ها شود.

معاون فنی اداره کل پست کرمانشاه در پاسخ به درخواست مخاطبان فارس من گفت: سامانه post.ir دارای سیستم شکایت متمرکزی است که به سازمان مرکزی پست و بازرسی تهران متصل بوده و در صورت ثبت شکایت مشتریان، موضوع مطرح شده از طرف آن‌ها توسط بازرسی به صورت کامل بررسی می شود.

خادمی یادآور شد: از طرف دیگر سامانه شکایت مشتریان داخل استان نیز از طریق همین سامانه قابل دسترسی بوده و در صورت ثبت تخلف، از طرف کارشناسان بازرسی استان به صورت دقیق بررسی خواهد شد و همچنین مشتریان مرکز پست کرمانشاه می‌توانند در صورت تمایل نسبت به عرض شکایت حضوری به اداره کل پست کرمانشاه واقع درخیابان شریعتی، واحد بازرسی مراجعه کنند.

وی با اشاره به سرویس های پستی موجود اضافه کرد: مشتریان عزیز باید توجه داشته باشند که مرسولات پستی به سه شیوه ویژه، پیشتاز و سفارشی قابلیت ارسال داشته و قیمت مرسولات پستی بنا به وزن بسته، همانگونه که در سامانه پست موجود است تغییر می‌کند به همین دلیل در هنگام انتخاب سرویس مورد نیاز خود به قیمت و زمان هر یک از این سرویس‌ها دقت داشته باشند.

خادمی در ادامه اذعان داشت: هزینه سرویس‌های پستی در چند سال اخیر ثابت بوده است و در سال گذشته پس از چند سال ثبات در قیمت ها، از طرف سازمان تنظیم مقررات تغییراتی را در خود مشاهده کرده است که بر همین اساس نرخنامه‌های جدید به صورت فیزیکی نیز درمراکز پستی استان درج شده و قابل روئیت است.

انتهای پیام/ح
 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه تعرفه پست گرانی پست کرمانشاه هزینه ها فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟

دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۸ حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.   به گزارش ایسنا، مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی به این شرح است: فرد با یکی از اصل مدارک کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه یا کارت پایان خدمت وارد شعبه می‌شود.   ۱ - در ابتدا احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام شده و اگر فرد واجد شرایط رای دادن باشد، به او کارت تعرفه داده می‌شود.   ۲- رای دهنده، کارت تعرفه را بر روی مکانی که روی صندوق الکترونیکی است، قرار می‌دهد.   ۳- وقتی صندوق اجازه رای دادن را داد، لیست اسامی و کد و تصاویر داوطلبان در اختیار فرد رای دهنده قرار می‌گیرد.   ۴- فرد کد داوطلبان را در محل مشخص شده به صورت دستی وارد کرده و رای خود را می‌دهد.   ۵- بعد از اینکه فرد رای خود را داد، کارت تعرفه را برمی گرداند و مدرک شناسایی خود را پس می‌گیرد.   ۶- در این انتخابات دیگر تعرفه رای کاغذی وجود ندارد و تعرفه‌ای هم داخل صندوق انداخته نمی‌شود.   بر اساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان تهران صندوق های الکترونیکی زیر بار می‌رود و شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک اجرا خواهد شد.   در حوزه انتخابیه تهران ۴ هزار شعبه به صورت تمام الکترونیک، آماده اخذ رای هستند.   دومین دوره از انتخابات مجلس دوازدهم جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟ آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم نتیجه نهایی انتخابات مجلس/ دور دوم سراب

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • تعرفه‌های پستی بخش مجازی نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • تعرفه‌های پستی نمایشگاه مجازی کتاب اعلام شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد