Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل مجلس و دولت با هم به معنای تبعیت و دنباله‌روی از یکدیگر نیست، بلکه تعامل به معنای انجام وظایف قانونی است.  

وی افزود: تعامل مجلس با دولت به این معناست که مجلس با وضع قوانین برای دولت ریل‌گذاری می‌کند و دولت هم نباید در عرصه اجرا از این ریل‌گذاری تخطی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: قوانینی که دولت لازم است اجرا کند ما وضع می‌کنیم که یکی از این مواضع قانون مالیات بر خانه‌های خالی است و از موضوعات از این دست می‌توان به موضوع تأمین کالاهای اساسی و... اشاره کرد که ما در مواقع مورد نیاز مصوباتی را در این موضوعات خواهیم داشت.  

فرهنگی خاطرنشان کرد: مجلس با وضع اینگونه قوانین در مورد مالیات بر خانه‌های خالی و... با دولت تعامل و همراهی خواهد داشت و قوه مجریه را از این طریق یاری خواهد کرد.  

منبع: نماینده

کلیدواژه: دولت مالیات مالیات برخانه های خالی محمدحسین فرهنگی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کرد.   جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات