Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرشام هنرکار در مراسم افتتاح توزیع سبدهای اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به اقشار محروم چابهار که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد امام حسن(ع) اهل سنت این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: پیرو سفر هفته گذشته رییس بنیاد مستضعفان به شهرستان‌های قصرقند و چابهار که مصوبات خوبی از جمله تامین اعتبار اقدامات زیرساختی در مناطق حاشیه شهر چابهار در پی داشت، اهدای سبدهای غذایی به اقشار محروم منطقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از این سفر تامین ۱۰ هزار سبد غذایی جهت اهدا به اقشار نیازمند و آسیب دیده در پی شیوع ویروس کرونا در چابهار در دستور کار قرار گرفت، افزود: این سبدهای غذایی به همراه ۱۰ هزار کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی میان مددجویان و افراد پشت نوبتی بهزیستی و کمیته امداد که حاشیه‌نشین هستند و همچنین سایر خانوارهای حاشیه‌نشین که توسط نهادهای مختلف شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: همچنین بیش‌از چهار هزار اسباب‌بازی و حدود ۶ هزار جفت دمپایی جهت توزیع میان خانوارهای نیازمند حاشیه‌نشین چابهار در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آمارهای مربوط به کمیته امداد و بهزیستی در زمینه شناسایی محرومان جامع‌تر از سایر مجموعه‌هاست، فاز اول توزیع از امروز با لیست‌های این دو نهاد حمایتی آغاز می‌شود.

هنرکار گفت: شهرستان‌های زهک و قصرقند در سیستان و بلوچستان به عنوان پایلوت‌های پیشرفت منطقه‌ای بنیاد در نظر گرفته شده و قرار است بنیاد مستضعفان با اعتبار خوبی که جهت آبادانی این شهرستان‌ها در ابعاد مختلف از جمله اشتغال و معیشت، عمران و زیرساخت، بهداشت و درمان و سلامت، تعلیم و تربیت و آموزش و مباحث فرهنگی در نظر گرفته با تکیه بر توان خود مردم به الگویی برای پیشرفت سایر مناطق تبدیل کند.

وی با اشاره به مشکلات حاشیه نشینی بیان کرد: بنیاد مستضعفان در ۱۵ شهرستان پایلوت خود که بزودی به ۲۰ شهرستان افزایش می‌یابد نقاط روستایی را اولویت قرار داده و به دنبال اجرای برنامه‌ای دقیق با تکیه بر توان بومیان برای بهبود شرایط معیشتی آنها و حتی مهاجرت معکوس به روستاهاست.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اختصاص ۲۵ میلیارد تومان در قالب کارت هدیه به فاقدان ‌شناسنامه‌، حمایت از گروه‌های جهادی فعال در زمینه تولید ماسک و مقابله با کرونا، توزیع سبدهای معیشتی میان مردم آسیب دیده، توزیع اقلام بهداشتی و اعطای وام‌های قرض‌الحسنه از جمله اقدامات این بنیاد در ماه‌های اخیر در راستای کمک به اقشار مختلف آسیب دیده از کرونا بوده است.

فرمانده سپاه چابهار نیز گفت: با وجود فعالیت‌ها و خدمات همچنان محرومیت‌های زیادی را در اقصی نقاط ایران اسلامی بویژه سیستان وبلوچستان شاهد هستیم.

سرهنگ محمدعلی پور احمدیان افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب سعی در تضعیف نظام و محروم نگه داشتن این کشور با اعمال تحریم‌ها و کارشکنی‌های مختلف داشتند اما تاکنون نتوانستند کاری در ناامیدی مردم به نظام انجام دهند و همیشه توطئه‌های آنان نقش بر آب شده است.

وی بیان کرد: مسوولان و نهادهای مختلف انقلابی بویژه بنیاد مستضعفان در حال برنامه‌ریزی و انجام کارهای مختلف هستند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان چابهار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اقشار حاشیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اقشار حاشیه سیستان و بلوچستان چابهار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اقشار حاشیه سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان

عدیل سروی زرگر، رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در استان گیلان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه با بیان اینکه امسال قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده است، افزود: توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور تصریح کرد: امسال به دلیل سرمای هوا و آماده نبودن برگ توت، توزیع تخم نوغان با اندکی تأخیر در گیلان انجام شده است.

به گفته سروی زرگر، نوغانداران برای دریافت تخم نوغان می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۷ عصر هر روز به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندر انزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.

او همچنین گفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها هم برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با بیان اینکه پیش بینی شده نوغانداران امسال ۵۶۰ تن پیله‌ تر ابریشم برداشت کنند، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌ تر به بازار عرضه کردند.

منبع: صدا وسیما

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف