Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:09:13 GMT

نامجو مطلق: نگرانیم اما باید کنار بیاییم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۹۹۱۵

نامجو مطلق: نگرانیم اما باید کنار بیاییم

تیم فوتبال استقلال تهران فردا (جمعه) در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در شهر آبادان میهمان تیم فوتبال صنعت نفت است. کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت پیش از اعزام تیم به آبادان تمرینات سبکی برای بازیکنان تیم در نظر گرفته بودند. در این تمرینات برخی از بازیکنانی که تست کرونای آنان مشکوک بود بعد از نهایی شدن جواب آزمایش آنان به تیم اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازیکنان تیم فوتبال استقلال  نیم ساعت قبل از شروع تمرین در زمین شماره ۲ حضور پیدا کردند.

خبرنگاران از ساعت ۱۱ در محل تمرین حضور داشتند وفقط اجازه پوشش  دقیقه ۲۰ دقیقه از تمرین به آنان داده شد. کادر فنی و بازیکنان تیم نهایت تلاش برای رعایت دستورات بهداشتی داشتند. بازیکن قبل از شروع از تونل ضدعفونی وارد رختکن شدند .
 فرهاد مجیدی سرمربی تیم نخستین فردی بود که وارد محل تمرین شد.

 بازیکن بعد از تمرین به هتل المپیک رفتند تا بعد از صرف نهار به سمت فرودگاه رفته تا با پرواز چارتر به آبادان بروند.

 همزمان با تمرین استقلال کانون هوادران پرسپولیس جلوی درب ورزشگاه حضور داشتند تا برای زدن طرح موزاییکی به ورزشگاه آزادی بروند.

 شیوع کرونا در بین بازیکنان تیم استقلال یکی از دغدغه های کادر فنی بود.

در حاشیه این تمرین مجیدی گفت وگویی با خبرنگاران نداشت اما «مجید نامجومطلق» گفت: کرونا شرایط را برای تیم استقلال سخت کرد و ما از ابتدا در این زمینه ابراز نگرانی کردیم. استقلال تیمی است که از شیوع این ویروس بیش از دیگر تیم‌ها متضرر شده است.

مجید نامجو مطلق، مربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین این تیم در خصوص ماجرای کرونا بازیکنان این تیم اظهار داشت:  بارها در این زمینه صحبت داشتیم و نگرانی خود را اعلام کردیم.

او در زمینه مشکوک شدن تست شمار زیادی از بازیکنان تیم به ویروس کرونا نیز عنوان کرد: تصمیم برای برگزاری لیگ در شرایطی که شیوع کرونا در کشور وجود داشت استقلال را بیش از پیش متضرر کرد.

 او در پایان گفت: از اول نگران بودیم و هنوز نگرانی وجود دارد اما باید کنار بیاییم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس استقلال ورزشگاه آزادی آبادان فرهاد مجیدی پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس استقلال ورزشگاه آزادی آبادان فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس استقلال ورزشگاه آزادی آبادان فرهاد مجیدی بازیکنان تیم تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر