Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج کارگری استان قزوین گفت: طرح شهید برونسی با استفاده از ظرفیت بسیج و گروه‌های مردمی برای برطرف‌ساختن موانع تولید و آسیب‌های جامعه کارگری در استان قزوین اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

ابوالفضل مهدوی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوینبا بیان اینکه رفع موانع و گره‌های سخت تولید در استان نیازمند یک کار بسیجی و جهادی است اظهار داشت: طرح شهید برونسی با استفاده از ظرفیت بسیج و گروه‌های مردمی برای رفع موانع تولید و آسیب‌های جامعه کارگری در استان قزوین اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در چارچوب این طرح یک شبکه مردمی در سطح پایگاه، حوزه، ناحیه و سازمان بسیج کارگری شکل می‌گیرد تا بتوانیم از مشکلات تولید و کارگران به‌صورت دقیق آگاه شده و برای برطرف کردن آنها اقدام کنیم.

مسئول بسیج کارگری استان با ذکر اینکه در این طرح 4 گروه کارآمدان، تولیدیاران، سفیران و رصدگران تولید مشارکت و همکاری می‌کنند، عنوان کرد: گروه کارآمدان به‌عنوان حلقه اول طرح شهید برونسی در سطح پایگاه‌های بسیج کارگری در کارخانجات شکل می‌گیرند و با اشرافی که به مسائل هر کارخانه دارند، آسیب‌های واحدهای تولیدی و قشر کارگری را احصا کرده و در اختیار گروه دوم یعنی تولیدیاران می‌گذارند.

مهدوی‌منش افزود: گروه تولیدیاران که در سطح حوزه بسیج کارگری تشکیل می‌شود، متشکل از افرادی از قبیل استادان و حقوقدانان بسیجی است که می‌توانند موانع تولید را برطرف کرده و یا برای رفع آنها راهکار ارائه دهند.

طرح همگام با کشاورز برای توسعه کشت 3 محصول راهبردی در استان قزوین اجرا می‌شودورود سپاه قزوین برای مقابله با کرونا /کمک‌های مؤمنانه ادامه می‌یابدبانک‌های قزوین سوله‌های تولیدی تملک‌شده را در اختیار شرکت‌های فناور می‌گذارند

وی ادامه داد: گروه سوم سفیران تولید واحدهای تولیدی و صنعتی هستند که اطلاعات دقیقی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های واحد تولیدی دارند و وظیفه آنها معرفی این توانمندی‌ها به فعالان اقتصادی و بازاریابی و بازارسازی برای این واحدهای صنعتی است تا از این طریق بتوان به جهش تولید در این واحدها کمک کرد.

مهدوی‌منش با اشاره به حضور مسئولان صنعتی استان در طرح شهید برونسی یادآور شد: گروه چهارم و حلقه نهایی طرح یادشده مدیران دستگاه‌های مسئول در حوزه تولید و صنعت هستند که با استفاده از اطلاعات گروه کارآمدان و راهکارهای گروه تولیدیاران باید نهایت تلاش خود را برای رفع موانع و جهش تولید به‌کار ببندند.

انتهای پیام/س

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بسیج اساتید تولید ملی بیشتر بخوانید... بانک‌های قزوین سوله‌های تولیدی تملک‌شده را در اختیار شرکت‌های فناور می‌گذارند ورود سپاه قزوین برای مقابله با کرونا /کمک‌های مؤمنانه ادامه می‌یابد طرح همگام با کشاورز برای توسعه کشت ۳ محصول راهبردی در استان قزوین اجرا می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج اساتید تولید ملی بسیج اساتید تولید ملی استان قزوین اجرا می شود بسیج کارگری موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

دوستی در ادامه بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری وسیکل ترکیبی، سالانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور