Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال تهران قبل از پرواز به آبادان در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به مرور تاکتیک‌ها پرداختند.

 

تیم فوتبال استقلال تهران فردا (جمعه) در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در شهر آبادان میهمان تیم فوتبال صنعت نفت است. کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت پیش از اعزام تیم به آبادان تمرینات سبکی برای بازیکنان تیم در نظر گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تمرینات برخی از بازیکنانی که تست کرونای آنان مشکوک بود بعد از نهایی شدن جواب آزمایش آنان به تیم اضافه شدند.

همچنین بازیکنان تیم فوتبال استقلال نیم ساعت قبل از شروع تمرین در زمین شماره ۲ حضور پیدا کردند.

خبرنگاران از ساعت ۱۱ در محل تمرین حضور داشتند وفقط اجازه پوشش دقیقه ۲۰ دقیقه از تمرین به آنان داده شد. کادر فنی و بازیکنان تیم نهایت تلاش برای رعایت دستورات بهداشتی داشتند. بازیکن قبل از شروع از تونل ضدعفونی وارد رختکن شدند .
فرهاد مجیدی سرمربی تیم نخستین فردی بود که وارد محل تمرین شد.

بازیکن بعد از تمرین به هتل المپیک رفتند تا بعد از صرف نهار به سمت فرودگاه رفته تا با پرواز چارتر به آبادان بروند.

همزمان با تمرین استقلال کانون هوادران پرسپولیس جلوی درب ورزشگاه حضور داشتند تا برای زدن طرح موزاییکی به ورزشگاه آزادی بروند.

شیوع کرونا در بین بازیکنان تیم استقلال یکی از دغدغه های کادر فنی بود.

در حاشیه این تمرین مجیدی گفت وگویی با خبرنگاران نداشت اما «مجید نامجومطلق» گفت: کرونا شرایط را برای تیم استقلال سخت کرد و ما از ابتدا در این زمینه ابراز نگرانی کردیم. استقلال تیمی است که از شیوع این ویروس بیش از دیگر تیم‌ها متضرر شده است.

مجید نامجو مطلق، مربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین این تیم در خصوص ماجرای کرونا بازیکنان این تیم اظهار داشت: بارها در این زمینه صحبت داشتیم و نگرانی خود را اعلام کردیم.

او در زمینه مشکوک شدن تست شمار زیادی از بازیکنان تیم به ویروس کرونا نیز عنوان کرد: تصمیم برای برگزاری لیگ در شرایطی که شیوع کرونا در کشور وجود داشت استقلال را بیش از پیش متضرر کرد.

او در پایان گفت: از اول نگران بودیم و هنوز نگرانی وجود دارد اما باید کنار بیاییم.

 

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال بازیکنان تیم کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد