Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:26:41 GMT

توزیع 10 هزار سبد غذایی در چابهار

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۰۵۰۷

توزیع 10 هزار سبد غذایی در چابهار

مدیرکل بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع ۱۰ هزار سبد غذایی و کارت هدیه اهدایی بنیاد مستضعفان میان حاشیه‌نشینان و اقشار محروم چابهار از امروز پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش جماران، آرشام هنرکار در مراسم افتتاح توزیع سبدهای اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به اقشار محروم چابهار که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد امام حسن(ع) اهل سنت این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: پیرو سفر هفته گذشته رییس بنیاد مستضعفان به شهرستان‌های قصرقند و چابهار که مصوبات خوبی از جمله تامین اعتبار اقدامات زیرساختی در مناطق حاشیه شهر چابهار در پی داشت، اهدای سبدهای غذایی به اقشار محروم منطقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از این سفر تامین ۱۰ هزار سبد غذایی جهت اهدا به اقشار نیازمند و آسیب دیده در پی شیوع ویروس کرونا در چابهار در دستور کار قرار گرفت، افزود: این سبدهای غذایی به همراه ۱۰ هزار کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی میان مددجویان و افراد پشت نوبتی بهزیستی و کمیته امداد که حاشیه‌نشین هستند و همچنین سایر خانوارهای حاشیه‌نشین که توسط نهادهای مختلف شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: همچنین بیش‌از چهار هزار اسباب‌بازی و حدود ۶ هزار جفت دمپایی جهت توزیع میان خانوارهای نیازمند حاشیه‌نشین چابهار در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آمارهای مربوط به کمیته امداد و بهزیستی در زمینه شناسایی محرومان جامع‌تر از سایر مجموعه‌هاست، فاز اول توزیع از امروز با لیست‌های این دو نهاد حمایتی آغاز می‌شود.

هنرکار گفت: شهرستان‌های زهک و قصرقند در سیستان و بلوچستان به عنوان پایلوت‌های پیشرفت منطقه‌ای بنیاد در نظر گرفته شده و قرار است بنیاد مستضعفان با اعتبار خوبی که جهت آبادانی این شهرستان‌ها در ابعاد مختلف از جمله اشتغال و معیشت، عمران و زیرساخت، بهداشت و درمان و سلامت، تعلیم و تربیت و آموزش و مباحث فرهنگی در نظر گرفته با تکیه بر توان خود مردم به الگویی برای پیشرفت سایر مناطق تبدیل کند.

وی با اشاره به مشکلات حاشیه نشینی بیان کرد: بنیاد مستضعفان در ۱۵ شهرستان پایلوت خود که بزودی به ۲۰ شهرستان افزایش می‌یابد نقاط روستایی را اولویت قرار داده و به دنبال اجرای برنامه‌ای دقیق با تکیه بر توان بومیان برای بهبود شرایط معیشتی آنها و حتی مهاجرت معکوس به روستاهاست.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اختصاص ۲۵ میلیارد تومان در قالب کارت هدیه به فاقدان ‌شناسنامه‌، حمایت از گروه‌های جهادی فعال در زمینه تولید ماسک و مقابله با کرونا، توزیع سبدهای معیشتی میان مردم آسیب دیده، توزیع اقلام بهداشتی و اعطای وام‌های قرض‌الحسنه از جمله اقدامات این بنیاد در ماه‌های اخیر در راستای کمک به اقشار مختلف آسیب دیده از کرونا بوده است.

اخبار مرتبط توزیع یک هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع 140 هزار بسته معیشتی در یزد توزیع 1500 بسته غذایی بین نیازمندان ماکو و پلدشت توزیع 5700 سبد حمایتی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه سمنان توزیع بیش از هفت هزار سبد حمایتی در سیستان و بلوچستان

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کمک مؤمنانه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان هزار سبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد