Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سیداحسان احسانی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد بودجه صرف هزینه‌های جاری شهرداری و ۴۰ درصد باقی‌مانده برای کارهای عمرانی و نگهداری شهر هزینه می‌شود، گفت: شاید این بودجه به طور کامل محقق نشود ولی همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بوسیله آن خدمات خوبی به مردم ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  تحریم‌های ظالمانه و کرونا را باعث کم شدن درآمد کشور و بدتر شدن وضعیت معیشتی مردم دانست و گفت: در این شرایط اقتصادی و با درآمد اندک، شهرداری کرمانشاه از نظر عمرانی و خدمات شهری اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

این عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار داشت: خدمت‌رسانی شهرداری در مناطق ۸ گانه ادامه دارد و می‌طلبد که همه ارگان‌ها مانند استانداری و فرمانداری هم کمک کنند تا خدمت‌رسانی بیشتری به شهروندان کرمانشاهی انجام گیرد.

احسانی همراهی شورای شهر با شهرداری را در ارایه خدمت بهتر به مردم بسیار موثر دانست و افزود: هرگاه شورای شهر با شهرداری همراه بوده حرکت‌های بزرگی برای شهر انجام شده است و اختلاف بین آنها باعث رکود کاری می‌شود در صورتی‌که باید طوری رفتار کنیم تا باعث سوءاستفاده دیگران نشود و همه باید بدانیم که رضایت مردمی و منافع مردم بر همه چیز ارجحیت دارد.

 

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه پروژه های عمرانی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) صحن مجلس با جدول شماره ۲۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «منابع و مصارف حوزه انرژی» موافقت کردند.

«حمیدرضا حاجی بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ درباره این جدول، توضیح داد: در این جدول فعل و انفعالاتی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: در واقع این جدول، جدول شفافیت است، البته منظورمان این نیست که خلافی صورت می‌گیرد اما تمام اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

کد خبر 6092911 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم