Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان مدیریت دارایی های دولت و پروژه مولد سازی را تحقق بخشی از اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: بیش از ۶ هزار ملک دولت در استان سند ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، حمیدرضا شیخ اسدی، پنجشنبه(۲۶ تیر) در جلسه شورای اداری استان در خصوص وضعیت اموال غیرمنقول دستگاه های اجرائی استان گفت: دو هزار ۵۲۵ سند مالکیت دولتی در سال ۸۹ از وزارت امور اقتصادی و دارائی به استان انتقال داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان با بیان اینکه هم اکنون با رشد ۱۲۳ درصدی کل اسناد دستگاه های اجرائی ۵۶۱۱ سند است؛ از شناسایی ۱۲ هزار و ۳۲۸ فقره املاک دولتی در استان خبر داد که درصد اسناد نسبت به املاک بدون سند ۴۵ درصد است.

 

 

وی ادامه داد: در واقع ۵۵ درصد از املاک دولت، بیش از ۶ هزار ملک دولت در استان سند ندارد که با این وضع امکان زمین خواری و تعرض به املاک دولتی وجود دارد و مدیران دولتی باید در این زمینه اقدام جدی داشته باشند.

 

 

شیخ اسدی یکی از معضلات کشور و استان کرمان را نداشتن آمار دقیقی از دارائی های دولت و زمین و ملک های متعلق به آن دانست و با بیان اینکه با تلاش همکاران ما، کرمان جزو استان های رتبه نخست کشور است که در سال گذشته اسناد را در سامانه "سادا" ثبت کرده است؛ تأکید کرد: مدیران استان توجه و اقدام جدی نسبت به تثبیت مالکیت دولت و جلوگیری از ضرر و زیان به اموال منقول و غیرمنقول داشته باشند.

 

 

 

وی مدیریت دارایی های دولت و پروژه مولد سازی را تحقق بخشی از اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در واقع با این پروژه می خواهیم بدانیم دولت چقدر دارائی دارد و چه راهکاری برای مدیریت و استفاده بهینه از آنها وجود دارد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: فاقد سند اقتصاد مقاومتی املاک دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین مباشری از اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، خدمات مومنانه و پروژه‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان همچنین از برگزاری اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، برگزاری بیش از ۱۰ پروژه عمرانی منازل محرومین، خدمات‌رسانی و برگزاری کلاس‌های تقویتی دانش آموزان، سرکشی از خانواده‌های شهدای جهادگر، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و برگزاری کلاس خاتم‌کاری و … در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6097067

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست