Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:34:04 GMT

بارش‌های تابستانه گلستان تلفات جانی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۱۶۲۵

بارش‌های تابستانه گلستان تلفات جانی نداشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس در جلسه ستاد مدیریت بحران آزادشهر افزود: بارش‌های تابستانه که از عصر دیروز در استان به صورت رگباری و نقطه‌ای آغاز شده و همچنان در برخی شهرهای مانند گنبدکاووس، آزادشهر، مینودشت، گالیکش و کلاله ادامه دارد، موجب خسارت به برخی مزارع، معابر شهری و برخی واحدهای مسکونی شهروندان و روستاییان این شهرها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از نخستین لحظات باران بارش در گلستان که در برخی نقاط آن در ۲ ساعت افزون بر ۱۰۰ میلیمتر باران باریده، نیروهای امدادی در منطقه حضور داشته و درحال انجام وظیفه هستند.

حق شناس یادآور شد: مهمترین دلیل جاری شدن سیلاب در آزادشهر، تخریب محیط زیست در مناطق بالادست کوه‌ها و جنگل‌ها بوده که امروز شاهد نتایج آن و جاری شدن آب از دامنه کوه‌ها به داخل روستاها و شهرها هستیم.

وی تاکید کرد که تلاش می‌شود با همکاری آب منطقه‌ای، لایروبی رودخانه‌ها در مناطق بالادست این شهرستان برای کاهش خسارت‌ بارش های احتمالی تسریع شود.

استاندار گلستان همچنین به صورت میدانی از معابر و نقاطی که در شهر آزادشهر و برخی روستاهای آن از جمله "فاضل آباد" دچار آبگرفتگی شده شهر بودند، بازدید و با مردم خسارت دیده گفت و گو کرد.

مدیرکل هواشناسی گلستان از استمرار فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در شرق این استان خبر داد و گفت که تا شامگاه امروز پنجشنبه احتمال بارش رگباری در این مناطق محتمل است.

چند روز گذشته هم بارش شدید باران در مینودشت و گالیکش، موجب بروز سیل در برخی روستاهای این مناطق و بروز خسارت در این مناطق شد.

برچسب‌ها گنبدکاووس استانداری گلستان بارش باران گلستان سیل آزادشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس استانداری گلستان بارش باران گلستان سیل آزادشهر گنبدکاووس استانداری گلستان بارش باران گلستان سیل آزادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد