Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فراخوان «بهار مناجات» با معرفی ۱۰ اثر برگزیده در گیلان به کار خود پایان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسفندیار ضیایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فراخوان بهارمناجات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با معرفی 10 اثر برگزیده به کار خود پایان داد  اظهار داشت: این فراخوان همزمان با ماه مبارک رمضان و با هدف پرورش تفکر دینی کودکان و نوجوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان آشناسازی هرچه ‌بیش‌تر کودکان و نوجوانان با آموزه‌های مذهبی و آشنایی‌ افزون‌تر آینده‌سازان با سبک‌زندگی ایرانی اسلامی را از دیگر اهداف فراخوان بهار مناجات خواند و گفت: با انتشار این فراخوان در ماه مبارک رمضان بیش از 110 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

ضیایی با بیان اینکه مخاطبان 8 تا 18 سال آثار خود را در قالب عکس و فیلم حداکثر 3 دقیقه‌ای از طریق پیام ‌رسان‌های واتس‌آپ و گپ به روابط ‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال‌ کردند ابراز داشت: انتخاب نفرات برتر فراخوان بهار مناجات بر اساس اعلام نظر و رأی نهایی هیئت‌داوران انجام شد.

نرم‌افزار «گنجینه بیان» شامل مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در رشت رونمایی شدمدیرعامل سپیدرود رشت: ناداوری‌ها علیه ما تعمدی است/ از شهرداری بوشهر شکایت می‌کنیمامام جمعه رشت: دشمن به دنبال فروپاشی نظام خانواده ایرانی است

وی اکرم‌السادات ‌حسینی، حمیرا خدابنده و مریم ابراهیمی‌فر را از جمله افراد منتخب فراخوان بهار مناجات پس از بررسی آثارشان از منظر ظاهری و محتوایی اعلام کرد و گفت: اثر فاطمه عباسی، عضو کانون پرورش فکری ‌کوچصفهان هم عنوان اثر برتر بخش کارت تبریک با موضوع ولادت امام حسن مجتبی(ع) را به ‌خود اختصاص ‌داد.

وی با تأکید بر اینکه کیهانه‌ ابراهیمی از اسالم، مبینا کوشش و آتنا صفوتی از مرکز شماره 2 کانون انزلی به عنوان خالقان آثار برتر بخش یار مهربان با موضوع معرفی خلاقانه یک کتاب دینی معرفی‌ شدند عنوان کرد: هیئت‌داوران فیلم ارسالی پرنیان قربانی از تالش را اثر منتخب در زمینه‌ی معرفی شخصیت امام‌علی(ع) معرفی ‌کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان کیمیا سلطانی از مرکز شماره یک کانون پرورش فکری آستارا را از دیگر منتخبان فراخوان بهار مناجات اعلام کرد و بیان داشت: بیتا‌ رجب‌زاده از مرکز فرهنگی هنری کانون رودسر و ستایش ‌شکوری از کانون پرورش فکری زیاز نیز طبق اعلام نظر هیئت داوران به عنوان منتخب معرفی شدند.

ضیایی صبا خلیل‌زاده و رهان غریبی‌پور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چوکا را نیز از جمله برگزیدگان مسابقه کتبی گل واژه‌های ماه خدا دانست و اظهار داشت: آیه‌های زندگی، با محوریت قرائت، ترتیل و جمع‌آوری 10 آیه با درون‌مایه  نماز، روزه و زندگی خوب نیز از دیگر بخش‌های فراخوان بهار مناجات بود. 

ضیایی با اشاره به اینکه هیئت داوران ضمن بررسی تمامی آثار ارسالی در این بخش، از تمامی شرکت کنندگان به ‌پاس همراهی با فعالیت‌های کتاب‌محور و مبتنی بر آموزه‌های دینی کانون قدردانی‌ کرد ابراز داشت:  از برگزیدگان این مسابقه که با همکاری ستاد اقامه نماز گیلان انجام شد در آئینی با اهدای لوح سپاس و جایزه تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/614/ش

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... تصویب کلیات بودجه شوراهای تابع شهرستان رشت؛ دبیرخانه رسیدگی به مشکلات ‌راه‌اندازی می‌شود‌ نرم‌افزار «گنجینه بیان» شامل مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در رشت رونمایی شد اعتراض اعضای شورای شهر به سهم اندک شهرداری رشت در پروژه گیل‌لند؛ چرا فقط ۱۰ درصد؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هیئت داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان

مسئول دبیرخانه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون گفت: در این جشنواره ۱۶ گروه نمایش در بخش‌های کانونی و آزاد با شیوه‌ی اجرای (عروسکی و زنده_عروسکی) با موضوعات توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد در رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که با انتخاب هیئت داوران متشکل از «امیر شیخ جبلی»، «منصورقربانی» و «منیر السادات سجادیان»، ۳ گروه به عنوان نماینده استان اصفهان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مریم حسینی افزود: این جشنواره امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش تالار هنر شهرداری اصفهان کار خود را آغاز می‌کند و تا پایان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

آیین پایانی این جشنواره سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تالارهنر شهرداری اصفهان از ساعت ۹ الی ۱۲ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند