Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@16:24:43 GMT

دولت باید از اقتصاد تک‌محصولی و نفتی خارج شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۱۸۰۰

دولت باید از اقتصاد تک‌محصولی و نفتی خارج شود

حمزه برین، معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: دولت باید از اقتصاد تک محصولی و نفت خارج شود و از ظرفیت‌های دیگر به ویژه در حوزه کشاورزی استفاده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ سرهنگ حمزه برین در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که ظهر امروز(پنج شنبه) در سالن جلسات بسیج رسانه برگزار شد، با بیان اینکه امروز بحث آموزش و آگاهی بخشی به جامعه در مسائل بسیار مهم است، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در بصیرت افزایی جامعه دارند، لذا مجلس باید در زمینه مطالبه‌گری از دولت ورود جدی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسانه‌ها دو وظیفه مهم بر دوش دارند؛ ابتدا باید کارآمدی و پیشرفت نظام را به رخ دشمن بکشند که باعث عقب نشینی و شکست آن‌ها در اهدافشان شود.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین ادامه داد: باید زیباهایی انقلاب به خوبی در جامعه ترسیم شود تا مردم برای آن هزینه پرداخت کنند که قطعا عده‌ای به دنبال آن نیستند و کارشکنی می‌کنند.

رسانه‌ها امید را به مردم تزریق کنند

برین ابراز کرد: وظیفه دوم رسانه‌ها این است که در بحث معیشت نیز مطالبات به حق مردم را بیان کنند و نباید به مسائل فرعی پرداخته شود، چراکه امروز عده‌ای از این فضا سوءاستفاده می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند جریان ساز باشند، گفت: در بحث فضای مجازی باید موضوعات مهم جزو مطالبات رسانه‌ها باشد تا در زمین دشمن که با روش عملیات روانی وارد می‌شود، بازی نکنیم.

وی تاکید کرد: دولت باید از اقتصاد تک محصولی و نفت خارج شود و از ظرفیت‌های دیگر به ویژه در حوزه کشاورزی استفاده کند، چراکه کشور ما در این بخش به لحاظ موهبت‌های الهی و نعمات بسیار غنی است که می‌توان بالاترین بهره را برد.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین با تاکید بر اینکه دولت باید به جامعه امید تزریق کند و همراه مردم باشد، گفت: عده‌ای در این میان فضا را سیاه نمایی می‌کنند به گونه‌ای که هیچ یک از دستاوردها و پیشرفت‌های نظام بیان نمی‌شود و در میان این اخبار منفی خانواده‌ها آرامش ذهنی ندارند.

برین تاکید کرد: رسانه‌ها در شرایط امروز جکشور باید امیدآفرین باشند و مطالبات منطقی و علمی و جدی مردم را بیان کنند تا جامعه به آینده امیدوار باشد و از همه ظرفیت‌ها باید در این زمینه استفاده کنیم.


انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیرعامل شرکت ملی توزیع فرآورده‌های نفتی کردستان می‌گوید: از ابتدای سال تا کنون ۶۳۸ مورد بازرسی از جایگاه‌های سوخت انجام شده است
نوکانی منطقی کردن مصرف سوخت، جلوگیری از قاچاق سوخت و بهینه سازی مصرف فرآورده‌های نفتی را از مزایای طرح پیشگیری از قاچاق سوخت بیان کرد.
اندازه گیری مخازن، محاسبه و اخذ عوارض بابت کلیه باک‌های همراه کامیون‌های ترانزیتی هنگام خروج از مرز و پلمپ باک کلیه کامیون‌های ترانزیتی عراقی، هنگام ورود به داخل بازارچه‌های مرزی از مباحث مورد بحث در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی