Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:24:35 GMT

کشف عتیقه‌های 100 میلیاردی در رودبار جنوب

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۱۸۵۸

کشف عتیقه‌های 100 میلیاردی در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف مقادیری اشیاء عتیقه با قدمت 3 هزار سال در شهرستان رودبار جنوب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان رودبار جنوب در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به خرید و فروش و قاچاق عتیقه می‌کند پس از اطمینان از موضوع با هماهنگی مقام قضائی از منزل این متهم30 قطعه شیء عتیقه کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: اشیاء کشف شده شامل 3 عدد کوزه سفالی، یک عدد فنجان فلزی، یک قطعه سنگ گران‌بها و 23 عدد اجسام فلزی به شکل مار و نیزه هستند که کارشناسان اداره میراث فرهنگی، قدمت این اشیاء را مربوط به 3 هزار سال قبل و ارزش آنها را یک صد میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه پلیس ضمن تامین امنیت عمومی شهروندان، حافظ فرهنگ و تاریخ کشور نیز هست و با تاراج‌کنندگان تمدن غنی کشور برخورد می‌کند، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کرمان قاچاق عتیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال در شهرستان چابهار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها