Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌ استان‌ها ـ ۱۴ پروژه توزیع و انتقال نیروی برق استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۳۵۲ میلیارد تومان با حضور مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی و به صورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور و وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، این طرح‌ها شامل هفت پروژه توزیع و انتقال نیروی برق (82 کیلومتر مدار، توسعه دو فیدر و سه پست با مجموعه ظرفیت 205 مگاولت آمپر) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگ‌ترین پروژه‌ شیرین‌سازی آب دریا در هرمزگان به بهره‌برداری رسید / وعده دولت برای ‌افتتاح ‌طرح عظیم دیگر شیرین‌سازیافتتاح 20 پروژه آب و برق استان هرمزگان با فرمان رئیس جمهور‌ / بزرگ‌ترین پروژه‌‌ آبرسانی ‌‌تاریخ هرمزگان ‌بهره‌برداری شد‌بزرگ‌ترین پروژه‌‌ آبرسانی ‌‌تاریخ هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد / افتتاح فاز نخست طرح آبرسانی جگین ـ بشاگرد

از جمله مزایای اجرای این طرح‌ها افزایش ظرفیت شبکه، بهبود ولتاژ و پایداری شبکه انتقال، تامین برق صنایع و واحدهای خدماتی و تولیدی خرد منطقه و کاهش بار پست‌های فوق توزیع ناحیه خواهد بود.

همچنین امروز هفت پروژه توزیع شبکه فشار ضعیف استان نیز شامل: 207 هزار متر شبکه فشار ضعیف، 36 هزار متر شبکه فشار ضعیف زمینی، 345 دستگاه پست هوایی و 55 دستگاه پست زمینی به بهره‌برداری رسید.

همچنین امروز 7 پروژه توزیع و انتقال نیروی برق استان هرمزگان و با دستور رییس جمهور از طریق ویدئو‌کنفرانس به بهره برداری رسید.

 این طرح‌ها شامل 60 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، 24 کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، 147 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، 11 کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی، 345 دستگاه پست هوایی و 55 دستگاه پست زمینی و 4 هزارو 872 چراغ روشنایی معابر است.

کاهش تلفات انرژی و افزایش قابلیت اطمینان با استفاده از تجهیزات نوین ، افزایش ایمنی و پایداری شبکه و درنتیجه رضایتمندی مردم و مشترکین از خدمات برق از مهمترین تاثیرهای اجرای این پروژه ها در هرمزگان است.

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT7 بیشتر بخوانید... قشم در تولید برق به خودکفایی رسید‌ افتتاح ۲۰ پروژه آب و برق استان هرمزگان با فرمان رئیس جمهور‌ / بزرگ‌ترین پروژه‌‌ آبرسانی ‌‌تاریخ هرمزگان ‌بهره‌برداری شد ظرفیت افزایش ۱۰۰۰ مگاواتی تولید برق با رفع محدویت‌‌های تولید در نیروگاه‌ها

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری رسید کیلومتر شبکه فشار برق استان هرمزگان بزرگ ترین پروژه شبکه فشار ضعیف دستگاه پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود

 کمالی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان‌های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستا‌های بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز برای مشترکین خانگی ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی  بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز