Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن جوان دعوت شده به اردوی‌ تیم ملی فوتسال گفت: از اعتماد کادرفنی به خودم و سایر بازیکنان جوانان بسیار خوشحالم، به خصوص که چند لژیونر هم در این اردو هستند. تاریخ انتشار: 14:55 - 26 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۱۴۴

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتسال ایران با حضور بازیکنان جوان و بازیکنانی که برای نخستین بار به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند، امروز (پنجشنبه) پس از برگزاری یک نوبت تمرینی در صبح به پایان رسید که در ادامه اظهارات با رضا قنبری و دو بازیکن جوان دیگر که به این اردو دعوت شده بودند را می‌خوانید:

رضا قنبری: از اعتماد کادرفنی خوشحالم

از اعتماد کادرفنی به خودم و سایر بازیکنان جوانان بسیار خوشحالم، به خصوص که چند لژیونر هم در این اردو هستند و شرایط خوبی برای ما ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که سرمربی تیم ملی جوانگرایی را آغاز کرد، همیشه فکر دعوت شدن به تیم بزرگسالان را در سر داشتم و بابت این موضوع از ناظم‌الشریعه خیلی ممنونم. امیدوارم تجربه خوبی برایم باشد و سعی می‌کنم از آن استفاده کنم. ضمن اینکه آرزوی فعلی من همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا است.

مسعود یوسفی: سعی می‌کنم از این فرصت استفاده زیادی کنم 

از اینکه توانستم پس از حضور در تیم‌های ملی رده جوانان و امید به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شوم و در این اردو جمع بازیکنان بزرگی مانند حسین طیبی و سپهر محمدی باشم، بسیار خوشحالم. سعی می‌کنم از این فرصت استفاده زیادی کنم و همه تلاشم را در تمرینات بکار بگیرم تا جواب اعتماد سرمربی تیم ملی را به خوبی بدهم چراکه به ما اعتماد کرده و در مسیر جوانگرایی تیم ملی، فضا خوبی به ما داده است. امیدوارم بتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی پیش‌رو یا سال‌های آینده یکی از بازیکنان باشم و مفید واقع شوم.

حمزه کدخدایی: آرزوی هر فوتسالیست دعوت به تیم ملی است

بی شک آرزوی هر فوتسالیست دعوت به اردوی تیم ملی بزرگسالان است و این آرزو تا حدود سال گذشته برایم بسیار دور دست بود. تا اینکه به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و در این اردو افتخار تمرین در کنار چند لژیونر هم نصیبم شد. دعوت به اردوی تیم ملی فوتسال ایران باتوجه به اینکه در جهان برند است، بسیار ارزشمند و افتخارانگیز است. باید تشکر ویژه‌ای از سرمربی تیم ملی فوتسال به خاطر میدان دادن به جوانان داشته باشم، خوشبختانه بزرگان تیم کمک زیادی به ما می‌کنند و شرایط بسیار خوب است. آرزویم همراهی و کسب عنوان با تیم ملی در قهرمانی آسیا و فینال جام جهانی است.

بیشتر بخوانید: قطر، میزبان مرحله گروهی تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی بزرگسالان تیم ملی فوتسال اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بی‌لباس‌ها در لباس خیبر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" تیم خیبر در حالی که داشت با تساوی ۲ بر ۲ دیدارش با دریا بابل را دنبال می‌کرد روی یک همکاری دیدنی حسین شهابی و حسین ابرقویی‌نژاد به گل سوم رسید تا موجی از شادمانی سکوهای ورزشگاه تختی خرم‌آباد را در بر گیرد. ابرقویی‌نژاد که مدافع میانی مهاجری در این بازی بود و برای به ثمر رساندن این گل تا خط حمله و محوطه جریمه حریف پیش رفته بود پس از به ثمر رساندن این گل از شدت هیجان پیراهنش را درآورد و به سمت تماشاچیانی رفت که ایستاده او را تشویق می‌کردند.

بعد از این گل گرچه شاگردان سیدعباسی یکی از گل‌ها را جبران کردند، اما این مهرداد قنبری بود که در دقایق تلف‌شده توپ را به تور دروازه حریف چسباند و 3امتیاز شیرین را در خانه نگه داشت. قنبری که در حضور طاهرخانی و کیانی برای زدن این ضربه پنالتی انتخاب شده بود و در شرایط پرفشار پشت این توپ ایستاد، بعد از به ثمر رساندن این گل سر از پا نشناخت و با درآوردن پیراهنش شادمانی خودش را بروز داد.

بیژن حیدری داور مسابقه هم هر ۲بازیکنی که به این شکل خوشحالی کرده بودند را به کارت زرد جریمه کرد، اما گویا این بازیکنان باتجربه برای کسب این پیروزی و نگه داشتن امتیازات در خانه فکر همه جا را کرده بودند و شیرینی این برد را در کنار همین کارت زرد داور دیدند!

دیگر خبرها

  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • جشن بی‌لباس‌ها در لباس خیبر! (عکس)
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است