Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:01:58 GMT

عراقچی با عبدالله عبدالله دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۲۲۷۴

عراقچی با عبدالله عبدالله دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ‏در ادامه ملاقات‌های و رایزنی‌های جناب سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه با مقامات جمهوری اسلامی افغانستان، وی بعدازظهر امروز (پنج‌شنبه) با عبدالله عبدالله ‎رئیس شورای عالی مصالحه ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که بعد از ظهر روز گذشته وارد کابل شد، شب گذشته با محمدحنیف اتمر سرپرست وزارت خارجه افغانستان دیدار و درباره مصوبات سفر اخیر سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان به ایران، نهایی سازی سند همکاری‌های جامع راهبردی میان دو کشور، مسائل مورد علاقه طرفین و راه‌های گسترش روابط دوجانبه گفتگو و به تبادل نظر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقچی همچنین در دیدار با «عبدالهادی ارغندیوال» سرپرست وزارت دارایی افغانستان بر تسهیل در همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور، برنامه ریزی های مشترک و توسعه همکاری‌ها تاکید کرد.

کد خبر 4975652 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالله عبدالله سید عباس عراقچی افغانستان مجلس شورای اسلامی برجام ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی ایران هیئت دولت حسن روحانی ویروس کرونا مجلس وزارت امور خارجه محمد جواد ظریف سید عباس موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری خود دیدار کرد