Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرماندار علی‌آبادکتول گفت: برای پیشگیری از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا از عصر امروز ( پنج شنبه) تا عصر فردا ( جمعه) ورود گردشگران و مسافران غیربومی به تفرجگاه‌های این شهرستان ممنوع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از علی‌آبادکتول، حسین هدایتی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهارداشت: با مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا ورود به تفرجگاه‌های این شهرستان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برهمین اساس از عصر روز امروز (پنج شنبه) از ورود مسافران و گردشگران غیربومی و خودروهای  پلاک غیربومی در دو دهنه محمدآبادکتول و زرین‌گل و همچنین وپارک جنگلی کبودوال جلوگیری می‌شود.

افزایش نگران‌کننده ابتلا به کرونا‌ در قم ‌/ مراسمات عروسی و عزا ممنوع شداستاندار البرز در گفت‌وگو با تسنیم: برگزاری مراسم عزا و عروسی برای پیشگیری از شیوع کرونا ممنوع شدصدور مجوز برای راه‌اندازی مراکز توانبخشی و آسایشگاهی با ظرفیت بالا ممنوع شد

فرماندار علی‌آبادکتول افزود: متولیان اماکن اقامتی و بوم‌گردی‌ها در مناطق کوهستانی از پذیرش مسافران و گردشگران غیربومی دراین زمان اعلام شده، خودداری کنند.

وی همچنین بیان داشت: در تمام ورودی‌ها دهنه محمدآبادکتول، دهنه زرین‌گل و پارک جنگلی کبودوال نیروی انتظامی و پلیس از ظهر امروز مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... خوزستان| مبادی ورودی دزفول و تفرجگاه‌های تفریحی و ساحلی مسدود می‌شود محدودیت ترافیکی در تفرجگاه بند ارومیه اعمال می‌شود وضعیت قرمز کرونا در گرگان/ تفرجگاه‌ها تعطیل شد/ انسداد محور ناهارخوران و النگدره

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی آبادکتول تفرجگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل

ایسنا/مازندران رییس اتحادیه صنف قصابان شهرستان بابل در جلسه آموزشی مبارزه با تب کریمه کنگو اظهار کرد: با جلوگیری از قاچاق گوشت در شهرستان، پیشگیری‌های لازم جهت بروز بیماری‌های واگیر بین دام و انسان به شرایط مطلوبی رسیده است.

دکتر کوروش نظری مسئول نظارت دامپزشکی شهرستان بابل نیز با بیان اینکه با شروع فصل گرما، شیوع تب کریمه کنگو بیشتر می‌شود، افزود: علائم این بیماری تشابه عجیبی به آنفلوآنزا دارد.

وی خاطرنشان کرد: ویروس از طریق کنه قهوه‌ای رنگ وارد بدن دام می‌شود و معمولا افراد مبتلا به تب کریمه کنگو دچار خونریزی‌های زیرپوستی شده و در برخی موارد نیز به مرگ منجر خواهد شد.

نظری با اشاره به اینکه افرادی که با گوشت تازه دام کشتار شده در تماس هستند، بیشتر ریسک ابتلا دارند، خاطرنشان کرد: این ویروس حتی با له کردن کنه و آغشته شدن محتوای کنه بر روی پوست دام نیز قابل انتقال است.

این مسئول با تاکید بر اینکه کشتارگاه‌ها موظف هستند ۲۴ ساعت گوشت را در سردخانه نگه داشته و پس از آن، اقدام به توزیع کنند، افزود: بیشترین آمار ابتلای بیماری تب کریمه کنگو مربوط به قاچاق گوشت است و توصیه ما این است که قصابان از کشتارگاه مجاز گوشت تهیه کنند.

 نظری اظهار کرد: متاسفانه در این زمینه یک نفر دامپزشک ساکن سیستان‌وبلوچستان نیز فوت شده است.

او درخصوص علائم بیماری نیز یادآور شد: علائم این بیماری همراه با درد شدید استخوان‌ها، افسردگی و تغییر خلق و خو بوده و ممکن است درمان این بیماری چند ماه زمان ببرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکایت رئیس دیوان از رای هییت تخصصی درباره کالای ورود ممنوع
  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • قابل توجه مسافران حج؛ ورود این موارد به خاک عربستان ممنوع است
  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز